abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:10:29 #151
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_142655393
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:03 schreef Proxzor het volgende:

[..]

+1, spijtig genoeg zie ik altijd de 15 jarige hier in deze topic ragen dat ze de zoveelste troller in hun game hadden en daardoor de promotie naar bronze 4 hebben verloren. Ik lees deze topic veel tussen me games door puur uit verveling, maar de kwaliteit is soms echt diep en diep triest. Het is ook niet wonderbaarlijk waarom mensen hoger dan gold of platinum vrijwel niet te vinden zijn hier omdat het niveau echt om te janken is. Echt een discussie over LoL is het niet meer...

RIP Gleeb :(
Dat is precies de goede afspiegeling van de LOL community. Wat wil je nog meer?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142656191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Sinds OddOne weg is, slipt mijn voorkeur voor TSM ook een beetje weg. Vind het nu veel leuker om teams zoals Curse en Complexity te zien winnen.
Vervelend mannetje die OddOne met z'n irritante kleuterstem.
pi_142656804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat is precies de goede afspiegeling van de LOL community. Wat wil je nog meer?
Een normale thread zonder gejank?
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:52:03 #154
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142657275
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Een normale thread zonder gejank?
Nederlanders en niet janken... Succes.

Wanneer komt er trouwens een nieuwe champion?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142659786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Nu al terug, das sneller dan BG altijd deed.
Niet meer, heb alles gedelete, dit keer voor altijd, sterker nog heb ook alles wat met lol te maken had van mn pc afgekeild (vorige 2 keren dat ik lol uninstallde heb ik dat niet gedaan, nu wel), en mn skype veranderd.

Zoek het maar uit met dat negativiteit creërende kinderachtige kutspel.

Beste wat ik ooit gedaan heb, voel me meteen 10x beter.

Ben er nu gewoon achter dat league of legends de reden was dat ik me altijd opgefokt voelde, de tijden dat ik dat niet speelde was er niks aan de hand, speelde ik het wel dan had ik altijd een slecht humeur, was ik moe en verneukte ik tijd en gezondheid. Raad het jullie aan daar ook eens over na te denken.

Tot nooit meer spreekse.
edit: wie op normale toon wel wil spreken kan me dmen, ik verwijder dit topic uit mn AT.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142660577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Niet meer, heb alles gedelete, dit keer voor altijd, sterker nog heb ook alles wat met lol te maken had van mn pc afgekeild (vorige 2 keren dat ik lol uninstallde heb ik dat niet gedaan, nu wel), en mn skype veranderd.

Zoek het maar uit met dat negativiteit creërende kinderachtige kutspel.

Beste wat ik ooit gedaan heb, voel me meteen 10x beter.

Ben er nu gewoon achter dat league of legends de reden was dat ik me altijd opgefokt voelde, de tijden dat ik dat niet speelde was er niks aan de hand, speelde ik het wel dan had ik altijd een slecht humeur, was ik moe en verneukte ik tijd en gezondheid. Raad het jullie aan daar ook eens over na te denken.

Tot nooit meer spreekse.
edit: wie op normale toon wel wil spreken kan me dmen, ik verwijder dit topic uit mn AT.
Welke league zat je in? Ik heb deze shit nauwelijks gehad en heb alles gespeeld vanaf silver 3 tot diamond.. af en toe natuurlijk wel trolls, DC's, afk's etc, maar het meerendeel vd tijd wel leuke games.

En over het algemeen als je gewoon goed gaat in je lane win je 8/10x wel de game, ipv het altijd aan je allies af te schuiven waarom je in een lage bracket zit.
pi_142663883
Volgens mij heeft dustbrain ook wel platinum gespeeld dus echt laag was hij niet. Iedereen gaat op een andere manier met trolls om. Als hij dat niet zo goed kon is het een goede beslissing van hem om te stoppen met League.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_142663975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij heeft dustbrain ook wel platinum gespeeld dus echt laag was hij niet. Iedereen gaat op een andere manier met trolls om. Als hij dat niet zo goed kon is het een goede beslissing van hem om te stoppen met League.
Dr staat challenger in de OP maar dat lijkt me sterk, vandaar de vraag :P
pi_142664464
Wtf als die Crystal Scepter buffs komen zijn Ahri en casseiopia echt verdomd sterk. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142666052
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef dustbrain het volgende:
Wtf als die Crystal Scepter buffs komen zijn Ahri en casseiopia echt verdomd sterk. :P
:')
pi_142669094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:25 schreef dustbrain het volgende:
mijn laatste bericht hier, ik unsubscribe daarna van dit topic.

Ik heb een afscheidsbericht geplaatst op de forums, ik ben het nu 100% zat, het spel komt me echt de strot uit na wederom een spree van enkel bronze 5's, leavers, intentional feeders, trolls, en dergerlijke untermenschen die wat mij betreft door hun kop geknald moeten worden irl.

Als er iets is waar ik niet langer mijn tijd en effort in ga steken is het wel dit imbeciele 'spel'
Of noem het maar beter 'maak jezelf moedeloos en gestressed omdat je vast zit in matches waar trolls lekker hun negatieve schijtleven op je proberen te projecteren ipv het spel te spelen'

Als iemand van jullie dc universe online op de ps3 doet trouwens dm me maar maar ik ben hier vanaf nu verdwenen, en nee ook niet voor een week, voor altijd.
Heb league al van mn pc verwijderd, die 250 euro aan skins mogen ze van mij in een injectienaald proppen en in hun reet spuiten.
:') Teken van zwakte.
pi_142669132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef dustbrain het volgende:
Wtf als die Crystal Scepter buffs komen zijn Ahri en casseiopia echt verdomd sterk. :P
Deze verslaving :').

Herkenbaar :'(
pi_142670257
Heeft hij het toch anderhalf uur volgehouden om niet meer te posten
pi_142670443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heeft hij het toch anderhalf uur volgehouden om niet meer te posten
Zelfs BG heeft meer ruggengraat :X
Vicariously I live while the whole world dies
pi_142671011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Niet meer, heb alles gedelete, dit keer voor altijd, sterker nog heb ook alles wat met lol te maken had van mn pc afgekeild (vorige 2 keren dat ik lol uninstallde heb ik dat niet gedaan, nu wel), en mn skype veranderd.

Zoek het maar uit met dat negativiteit creërende kinderachtige kutspel.

Beste wat ik ooit gedaan heb, voel me meteen 10x beter.

Ben er nu gewoon achter dat league of legends de reden was dat ik me altijd opgefokt voelde, de tijden dat ik dat niet speelde was er niks aan de hand, speelde ik het wel dan had ik altijd een slecht humeur, was ik moe en verneukte ik tijd en gezondheid. Raad het jullie aan daar ook eens over na te denken.

Tot nooit meer spreekse.
edit: wie op normale toon wel wil spreken kan me dmen, ik verwijder dit topic uit mn AT.
No copy paterino plOx... (sorry het leest zo bekend als of ik het ooit ergens eens gelezen heb maar men zoek skitels zijn wat lui)
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:33:45 #166
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_142671239
Gepromoveerd tot silver 2, op 36 LP gestaan en nu een slechte streak.
En weer terug op 6 LP :(

Laatste game verloor elke lane(Behalve ik), werd ik bij top (Yasou vs Garen) voordurend gecampt door Amumu.
Ik ging uiteindelijk redelijk en had de garen op 0/4 maar alle andere lanes verloren keihard.
Ik won top en toen was het een kwestie van amumu die Xin zijn jungle nam en bleef campen.


Eindigde met 20-39
Meeste van mijn Deaths zij omdat ik toen iedereen het opgaf als een van de weinig wat probeerde.
In teamfights zeg ik steeds tegen Xin, Engage en dat Lulu hem moest ulten zodat ik dat ook kon maar word gewoon niet gedaan.

Wat moet je met zo'n potje, eerder 5v5 dwingen? Ze hebben amumu, Splitpushen ? of gewoon FF ?
pi_142672881
- MF niet ignite laten gaan maar heal
- Lulu niet heal laten gaan maar ignite
- Garen is een non-factor de hele game, alleen in lane kan hij iets, hij is makkelijk te kiten met anivia en lulu
- Enemy team heeft behoorlijk weinig waveclear, maar jullie hebben anivia en lulu voor clear en siege, daar kan je goed gebruik van maken
- Splitpushen als Yasuo kan altijd, maar zonder teleport laat je wel je team hangen als ze gecaught worden
- Probeer meer te farmen, 171cs is niet veel hier
pi_142674983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
- MF niet ignite laten gaan maar heal
Heb je geen invloed op. Als je er iets van zegt word het meestal verkeerd opgevat.

quote:
- Lulu niet heal laten gaan maar ignite
Heb je geen invloed op. Als je er iets van zegt word het meestal verkeerd opgevat.
quote:
- Garen is een non-factor de hele game, alleen in lane kan hij iets, hij is makkelijk te kiten met anivia en lulu
+1 maar dan ga je er van uit dat xin full tank gaat na zijn feral. Hij doet dit dus niet en met de sunfire is hij niet tanky genoeg. Nog maar niets te zeggen over de 0 mr die hij heeft.
[/quote]
quote:
- Enemy team heeft behoorlijk weinig waveclear, maar jullie hebben anivia en lulu voor clear en siege, daar kan je goed gebruik van maken
De comp van enemy team is natuurlijk een stuk sterker qua CC.
quote:
- Splitpushen als Yasuo kan altijd, maar zonder teleport laat je wel je team hangen als ze gecaught worden
Dit kan natuurlijk alleen als je team kan verdedigen 4 vs 5 of 4 vs 4. Als al je lanes verliezen behalve jij kunnen ze dit absoluut niet.

quote:
- Probeer meer te farmen, 171cs is niet veel hier
Dit :)

Wil je hoger komen zou ik zeggen dat je meer carry champs gaat spelen. Ik denk dat yasuo top sowieso niet zo kan carryen. Mid is een ander verhaal vanwege het feit dat je sneller de mid turret hebt dan de top turret. (top spelers kunnen sneller gewoon tank bouwen en onder turret farmen)

+je hebt erg veel deaths. Als je 4/0 in lane gaat. Potjes waar al je lanes verliezen behalve jij kan je alsnog uitspelen met maar 2 of 3 deaths. 10 is gewoonweg te veel.
pi_142675680
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Zelfs BG heeft meer ruggengraat :X
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heeft hij het toch anderhalf uur volgehouden om niet meer te posten
Valt me toch tegen dat topic veteranen als jullie niet doorhebben dat hij alleen maar BG quote
pi_142676344
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef TheListener het volgende:

[..]

Heb je geen invloed op. Als je er iets van zegt word het meestal verkeerd opgevat.
Dus je probeerd al niet eens meer te communiceren omdat ze het wellicht verkeerd opvatten? Ja dan blijf je wel ergens hangen ja.
pi_142676433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Dus je probeerd al niet eens meer te communiceren omdat ze het wellicht verkeerd opvatten? Ja dan blijf je wel ergens hangen ja.
Nouja je laat ze dan in hun waarde. Als je er wel wat van zegt kunnen ze gaan flamen en daar heb je nog minder aan. Op zijn uiterst zou ik zeggen van:'' Maybe try get heal mf and lulu ignite ^^.''
Zoiets ofzo.

Summoners bepalen natuurlijk niet direct of je je lane wint ja of nee.
Rush hour (doublelift en aphromo) spelen soms double ignite
Laats in de lcs had aphromoo heal en doublelift barrier

;)
pi_142676495
Jij vroeg om advies, ik geef advies. Als je alles wil negaten door een uitzondering te geven prima. Het waren maar wat pointers, wat je er mee wil moet jij weten
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:54:43 #173
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_142676766
Ik was degene die advies vroeg btw :P

Ben het wel eens met dat ik niet kan beïnvloeden wat mijn team kiest qua summoners.
Net als momenten waarop we goede kansen hadden als het team luisterde en Xin initiatief zou tonen.
Alleen dit gebeurde niet en terwijl we nog 2 mid turrets hadden stond xin bij inhib turret te wachten op niks.

Farmen ben ik het mee eens, dit was een 28minute game, ongeveer 6cs per minuut is niet veel.
Maar ik werd wel het meest gecamped top omdat ik lane won vs garen.
Veel waves werden denied omdat ze met z'n 2en top waren en de rest van mijn team tegen die tijd al erg veel achter stond.


Edit:
En wat betreft die deaths, dat zijn er veel inderdaad maar dat is voornamelijk op het einde gekomen omdat het team zowat de hoop had opgegeven en ik de enige was die initiatief nam en geen team had die volgde.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:59:21 #174
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_142676915
Ondanks dat de farm CS(28min) 171 niet zo hoog is zat ik toch bij de top 3 in CS.
En had ik 30 CS meer dan Garen.
pi_142677120
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef Mr_Brownz het volgende:
Ondanks dat de farm CS(28min) 171 niet zo hoog is zat ik toch bij de top 3 in CS.
En had ik 30 CS meer dan Garen.
Top 3 CS zegt niets. Als in een 50min game de top 3 onder de 200cs heeft is iedereen slecht aan het farmen, of je bij de top3 zit of niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')