SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
ja waarom is ze weggevallen? In s3 was ze super populair maar nu speelt niemand haar meer.quote:
1. Alles is te betalen met ingame currency.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef mvdk_ het volgende:
Hallo, ik heb nog nooit LoL gespeeld maar het is mij wel geadviseerd. Ik heb gehoord dat het F2P is maar ook P2W. Hoe beginner-vriendelijk is dit spel?
Het is totaal niet P2W. Door meer te betalen kun je sneller champions kopen, maar elke week zijn er 10 andere champions die gratis te spelen zijn (rotatie dus). Bovendien kun je ook van punten (Influence Points) die je in het spel zelf verdient champions kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef mvdk_ het volgende:
Hallo, ik heb nog nooit LoL gespeeld maar het is mij wel geadviseerd. Ik heb gehoord dat het F2P is maar ook P2W. Hoe beginner-vriendelijk is dit spel?
Ja, dit verwoord het dus tig maal beter.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef nyny83 het volgende:
Het is totaal niet P2W. Door meer te betalen kun je sneller champions kopen, maar elke week zijn er 10 andere champions die gratis te spelen zijn (rotatie dus). Bovendien kun je ook van punten (Influence Points) die je in het spel zelf verdient champions kopen.
Het enige waar je in dit spel voordeel mee kan halen t.o.v. andere spelers is door middel van runes, en die kun je NIET van echt geld kopen.
Er zijn 30 levels en daarna kun je pas competitief (ranked) spelen. Er zijn bots waar je tegen kunt oefenen of gewoon tegen mensen. Eerste 30 levels geven je genoeg tijd om te oefenen en zelfs op level 30 hoef je niet perse ranked te spelen en kun je voor de lol tegen andere mensen spelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef mvdk_ het volgende:
Is het wel een beginner-vriendelijk spel? Ik heb gehoord dat er veel competities zijn en dat een competitief spel is, maar ik heb niets gehoord over de "newbies".
Is Ranked inmiddels onmogelijk om bij de top te komen voor een beginner? Of zijn er meerdere servers/resets?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Er zijn 30 levels en daarna kun je pas competitief (ranked) spelen. Er zijn bots waar je tegen kunt oefenen of gewoon tegen mensen. Eerste 30 levels geven je genoeg tijd om te oefenen en zelfs op level 30 hoef je niet perse ranked te spelen en kun je voor de lol tegen andere mensen spelen.
Ja, overigens, trek je niets aan van de smurfes/subb-accounts die je gaat tegenkomen in het begin. Je zal ze herkennen aan het feit dat ze veel meer weten en kunnen dan jij én wrs een grote bek hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Barbewire het volgende:
Er zijn 30 levels en daarna kun je pas competitief (ranked) spelen. Er zijn bots waar je tegen kunt oefenen of gewoon tegen mensen. Eerste 30 levels geven je genoeg tijd om te oefenen en zelfs op level 30 hoef je niet perse ranked te spelen en kun je voor de lol tegen andere mensen spelen.
Hoe bedoel je ''bij de top te komen''? De top bestaat uiteraard niet uit beginners... en beginners hebben daar uiteraard niets te zoeken.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef mvdk_ het volgende:
Is Ranked inmiddels onmogelijk om bij de top te komen voor een beginner? Of zijn er meerdere servers/resets?
Waar staat "smurfes/subb" voor? Ik weet helemaal niks van LoL af en het lijkt me wel leuk om het te gaan proberen voor een keertjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, overigens, trek je niets aan van de smurfes/subb-accounts die je gaat tegenkomen in het begin. Je zal ze herkennen aan het feit dat ze veel meer weten en kunnen dan jij én wrs een grote bek hebben.
Niet zozeer de top - maar eerder dat je prima bent in competitief, en dat je niet telkens gekillt wordt door willekeurige andere spelersquote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ''bij de top te komen''? De top bestaat uiteraard niet uit beginners... en beginners hebben daar uiteraard niets te zoeken.
Mensen die op een hoog (of hoger) niveau zitten en op een nieuw of ander account spelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef mvdk_ het volgende:
Waar staat "smurfes/subb" voor? Ik weet helemaal niks van LoL af en het lijkt me wel leuk om het te gaan proberen voor een keertje
tip. Als je je account maakt krijg je 4 opties. Beginnen, rts player, advanced en expert dacht ik. Kies de tweede. Op de eerste komen mensen met hoge main accounts die een zgn smurf nemen om nieuwe players in te maken. Bij de 2e zijn die naar mijn ervaring amper.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Is Ranked inmiddels onmogelijk om bij de top te komen voor een beginner? Of zijn er meerdere servers/resets?
er wordt met het elo systeem gewerkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Niet zozeer de top - maar eerder dat je prima bent in competitief, en dat je niet telkens gekillt wordt door willekeurige andere spelers
Oké, daar zal ik dan aan denken bij het maken van mijn accountquote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef blow... het volgende:
[..]
tip. Als je je account maakt krijg je 4 opties. Beginnen, rts player, advanced en expert dacht ik. Kies de tweede. Op de eerste komen mensen met hoge main accounts die een zgn smurf nemen om nieuwe players in te maken. Bij de 2e zijn die naar mijn ervaring amper.
Je wordt gematched met 9 andere spelers. Deze worden op basis van jouw en hun win % (mmr) bij jou gegooid.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef mvdk_ het volgende:
Niet zozeer de top - maar eerder dat je prima bent in competitief, en dat je niet telkens gekillt wordt door willekeurige andere spelers
Is het dus Free-for-All PVP met 10 spelers?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je wordt gematched met 9 andere spelers. Deze worden op basis van jouw en hun win % (mmr) bij jou gegooid.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Oké, daar zal ik dan aan denken bij het maken van mijn account
nee het is 5v5.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Is het dus Free-for-All PVP met 10 spelers?
Je moet overigens je eerste matches tegen bot spelen. Verder is lol bij uitstek een spel wat kennis-based is, dus abilities lezen e.d. is wel handig. Degene die je het spel hebben aangeraden zouden eigenlijk ook moeten helpen met de basis. In je up is het best lastig. Gebruik sowieso je toetsenboord (q,w,e,r) btw.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef mvdk_ het volgende:
Oké, goed dan, dan zal ik binnenkort een LoL account aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |