Wat is het nou?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoals jullie mischien weten is de zus van mijn buurman onlangs bij hem ingetrokken, gebroken relatie bla bla bla..
Afijn, nu ligt die daar met die hitte vaak van de zon te genieten in bikini.
Nu is het zo dat mijn gordijnen vaak niet goed hangen, dus die moet ik dan weer goed doen.
En diezelfde buren hebben een stel bomen, waarvan veel takken overhangen over mijn tuin. Dus die snoei ik gewoon.
En ja, dan heb ik wel eens zicht op die zus die naakt ligt te zonnen. De hoer.
En tot overmaat van ramp zit die buurman mij steeds aan te kijken. Alsof ik zijn zus van hem af wil pakken. Ja, hij doet aan inteelt. Yuck
Lemmings niet kennen heeft meer met je algemene ontwikkeling te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nou nou, er zijn ook nog mensen met een leven hoor
Van de Wikipedia-pagina van Lemmings.quote:Trivia
Op het internetforum FOK! is de kreet "Lemming!" veel gebruikt voor een onderwerp (topic) gebaseerd op een ander topic. Als een persoon in Topic A een verhaal doet, waarin derde personen voorkomen, bijvoorbeeld een medepassagier in de trein en persoon B opent een topic waarin hij/zij zich voordoet als die passagier, dan zal dit topic, dan wel de topicstarter, een "Lemming" genoemd worden.
Nee goh, dat had ik niet door hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van de Wikipedia-pagina van Lemmings.![]()
Dit had verder niks met jou te maken, vond het gewoon grappig dat dat erbij staat.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef DSVM het volgende:
[..]
Nee goh, dat had ik niet door hoor
jezus wat een domme mensen hier
Tuurlijk, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef DSVM het volgende:
Nee goh, dat had ik niet door hoor
jezus wat een domme mensen hier
Ik en alle andere gamers van KLB gaan even in een hoekje huilen. Waag het NOOIT om het heiligdom-subforum GAM te betreden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |