Geil apparaat verderquote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nee dat wist ik niet. Vertel eens wat meer over je DB9
Probeer het eens met nieuwe batterijen...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Zeetakje het volgende:
Hoi FOK!ers
Zoals jullie misschien wel wisten heb ik sinds een aantal weken een Aston Martin DB9![]()
Echter, het apparaat valt me een beetje tegen. Zo was een paar dagen na aankoop al gelijk iets mis met de centrale deurvergrendeling, en sinds afgelopen donderdag doet het navigatiesysteem het niet meer. Dat is toch godverredomme onacceptabel als je ziet wat zo'n ding kost!?![]()
Ik had hiervoor een Japanse wagen (Subaru) en daar was nooit wat mee.
Klacht: Britten met hun inferieure materieel
-edit
Nee hij komt niet bij Liekendiek vandaan
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Post eens wat foto's. Kunnen wij ook genieten van je geile bak.
Nicequote:Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hem wel aanraden, als je wat geld overhebt voor onderhoud
Hoax dit, jij ligt in 't ziekenhuis en kan geen foto's in je auto maken met je gebroken schouderblad.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto's zijn al wat ouder hoor. En ik kan op m'n mobiel gewoon op imgur.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoax dit, jij ligt in 't ziekenhuis en kan geen foto's in je auto maken met je gebroken schouderblad.
Ik was je stalker al tochquote:Op zondag 20 juli 2014 16:20 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Die foto's zijn al wat ouder hoor. En ik kan op m'n mobiel gewoon op imgur.
Heb ik er een stalker bij nu ofzo?
Watquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ga lekker meeten tijdens de gay-parade. Homo's
Je APK is vervallen op 11 april van dit jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, hij is ook geschorst van verzekering.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Je APK is vervallen op 11 april van dit jaar.
Zijn we in het ootje genomen door TS?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Je APK is vervallen op 11 april van dit jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |