quote:Op zondag 20 juli 2014 16:33 schreef HunterSThompson het volgende:
En een paar weken in bezit? Volgens de site van de RDW is je auto voor het laatst op 6 april 2010 op naam gesteld.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:30 schreef Zeetakje het volgende:
Klopt, hij is ook geschorst van verzekering.
De aanschaf is niet onbetaalbaar, het is voornamelijk het onderhoud wat wat duurder maakt..quote:Op zondag 20 juli 2014 16:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat kost dat tegenwoordig een goede 2e hands DB9? Kan je niet beter een Jaguar F-type halen voor dat geld? Heb je geen V12 maar wel een nieuwe (modernere) auto. Jag ziet er ook beter uit wat mij betreft.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Volgens mij heeft TS helemaal geen DB9...
Jawel. Een 1056.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef -niemand- het volgende:
Nice photoshop
Maar dan heb je zeker ook geen dikke inter?
Morgen! Ben nu niet thuis namelijk. En het is donker.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Pics, zonder photoshop
Zet 'm anders naast je db9. dan heb je pas bewijs!
Ben je volgende week trouwens ook bij het IHF in panningen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Morgen! Ben nu niet thuis namelijk. En het is donker.
Helemaal nog niet over nagedacht..quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ben je volgende week trouwens ook bij het IHF in panningen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:24 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Zorg maar dat je dr bent!
Helaas kan je je niet meer inschrijven. Ik was ook 2 dagen te laat
Goed plan. Ik ga morgen ook eens kijken bij de plaatselijke garage of er een hele dure auto staat waar ik even in mag zitten en dan een foto maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:18 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hem wel aanraden, als je wat geld overhebt voor onderhoud
Denken dat je zomaar bij de dealer in een willekeurige dure auto mag zittenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga morgen ook eens kijken bij de plaatselijke garage of er een hele dure auto staat waar ik even in mag zitten en dan een foto maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |