Specifieke uitleg van deze woorden a.u.bquote:Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik loop zo bij Sittard het station in, zie ik dat de trein al komt aangekacheld. Ik dus een sprintje trekken, omdat ik weet dat die trein godmagweten waarom 200 meter op het perron stopt en die in Sittard nooit lang blijft wachten, ook niet als het nog geen vertrektijd is.
Dus samen met nog een paar andere lui trek ik een sportief sprintje. Staat er zo'n beveiligings treinlollie tussen twee slokken uit zijn drinkkroket door te verkondigen "dat we nog een minuut hebben en dus rustig aan kunnen doen". Als ik zeg dat ik dat minuutje eerder heb meegemaakt kijkt hij me meewarig aan.
We sprinten dus rustig door en net als we binnen zijn klapt de deur dicht. Had ik naar dat lolliefiguur met zijn drinkkroket geluisterd, dan had ik mooi de trein gemist.
Klacht en tevens samenvatting: treinlollie, drinkkroket, slecht advies.
| 1 | http://forum.fok.nl/topic/699618 |
Ditquote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef KreKkeR het volgende:
Wtf is een treinlollie en wtf is een drinkkroket?
't is een kwestie van geduldquote:
Limburgquote:
Wat een kutsamenvattingquote:Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht en tevens samenvatting: treinlollie, drinkkroket, slecht advies.
Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Treinhomo het volgende:
Geen link maar code plaatsenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:25 schreef SixSixOne het volgende:
Jeetje
Een "DrinkKroket' is gewoon een kroket met waterige ragout.
Als jou moet geloven in een ander topic.
[ code verwijderd ]
Waarom zijn midden en noord driewerf kut? En wat maakt zuid zo oke?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Limburg
Zuidlimburg dan wel te verstaan, midden en noord Limburg zijn driewerf kut.
Het is een talentquote:
Leer eerst maar 's quoten, kut.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:28 schreef SixSixOne het volgende:
Zojuist gesproken door één van de "Treinlollies'
Vanwege dorpsmentaliteit en nog nooit buiten hun eigen boeren gemeenschap zijn geweest. Dit in tegenstelling tot de wereldwijze kosmopolitische inwoners van Zuid-Limburg.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zijn midden en noord driewerf kut? En wat maakt zuid zo oke?
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef KreKkeR het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef KreKkeR het volgende:
quote:
Om heel eerlijk te zijn kom jij ook altijd heel erg bekrompen over wanneer je bijvoorbeeld in jouw topics vertelt over jouw avonturen in de grote steden in (N/Z)-Holland.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vanwege dorpsmentaliteit en nog nooit buiten hun eigen boeren gemeenschap zijn geweest. Dit in tegenstelling tot de wereldwijze kosmopolitische inwoners van Zuid-Limburg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |