Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil juist een "show offline" optie
Alleen jammer als je wel online wilt gamenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik trek dan gewoon de lan kabel er uit
Dat je wel online bent, maar dat de PS4 doet alsof je offline bent. Vrienden zien dus niet dat je online bentquote:
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen jammer als je wel online wilt gamen
Wat is dan het nut van vrienden hebben? Als ik niet met ze wil spelen, dan doe ik dat niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat je wel online bent, maar dat de PS4 doet alsof je offline bent. Vrienden zien dus niet dat je online bent
Ah ok!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat je wel online bent, maar dat de PS4 doet alsof je offline bent. Vrienden zien dus niet dat je online bent
Maar de messages kunnen soms irritant zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van vrienden hebben? Als ik niet met ze wil spelen, dan doe ik dat niet.
Dan ben ik forever alone, mijn vrienden sturen mij nooit een bericht. Lijkt me ook geen handige manier van communiceren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar de messages kunnen soms irritant zijn
Dat dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar de messages kunnen soms irritant zijn
In-game vind ik nog niet eens zo erg, tenzij ze gaan spammen als er weer 1 dronken isquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben ik forever alone, mijn vrienden sturen mij nooit een bericht. Lijkt me ook geen handige manier van communiceren.
Bijvoorbeeld of rustig aan gamenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dusSoms wil je gewoon even Netflix kijken
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dusSoms wil je gewoon even Netflix kijken
Is die DTS/Surround bug er eigenlijk al uit onderhand?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Netflix op de PS4 is echt fantastisch.
Geen idee? Was me niet bewust van een bug?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Is die DTS/Surround bug er eigenlijk al uit onderhand?
De EU Netflix app heeft een 5.1 audio bug iirc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee? Was me niet bewust van een bug?
Ah, ik heb geen 5.1 surround.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De EU Netflix app heeft een 5.1 audio bug iirc.
De USA app niet dacht ik dus gewoon die even downloaden van de US store.
Ziet er goed uitquote:
Die moet je zelf maken? Bij een hoop spellen gaat namelijk vanzelf. Maar op die map waren ook weer niet zoveel mensen dat ik die kon ronselen.quote:
Ja, die is tof, denk ik!quote:
Sfeertje wel in ieder gevalquote:
Zag hem gisteren. Ziet er goed uit idd. Ben benieuwd.quote:
Ziet er tof uitquote:
Vergeet niet je gratis DLC's in de storequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:31 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ziet er tof uitwanneer komt hij naar de store?
Ik heb ook zojuist die nieuwe oddworld aangeschaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |