quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben je verzonnen teringzooi eigenlijk wel weer zat, Roadtrip.
Tfoeequote:Op zondag 20 juli 2014 12:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Dat is nog het meest absurde. Blauwe ogen en blond haar hier.
Ik zou een foto willen uploaden, maar dat kost me 5mb 3g en in Berlijn zei toch iedereen "photoshop"quote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Dat is nog het meest absurde. Blauwe ogen en blond haar hier.
wees gewoon jezelf aan je naam te zien ben je nieuw hierquote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Ik ben weer eens op vakantie, dit keer in Kroatië. Maar altijd als ik op vakantie ben denken mensen dat ik een local ben.
Duitsers die aan mij de weg gaan vragen ofzo.
Hier in Kroatië is het al helemaal erg. In een uur hebben 5 mensen me aangesproken. Of ik lid worden van een goed doel, de kerk, mensen voor routes.
Net helemaal bijzonder. Een dakloos viswijf gaat wijzen op mijn telefoon. Ik begreep hem niet. Dus ik Engels proberen te pesten. Zei zwaaien en schreeuwen. Wilde ze de tijd weten![]()
Ook echt ik weet niet hoe ik die indruk maak. In loop rond met een DSLR en ben overduidelijk aan het sightseeën
Een Subklacht is dat ik mijn auto kwijt ben
Ja. Je moeder.quote:
eej wijfke ben je ongesteld ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogenen dan nog een jongen ook
dan heb je pech gehad bij je geboorte
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
Verzonnen topics. TS heeft gedroomd vannacht.
quote:
Dude, je ziet eruit als een goedkope boy die pijpt voor een whopperquote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef NieuweNier het volgende:
Beste fokkers,
Ik ben weer eens op vakantie, dit keer in Kroatië. Maar altijd als ik op vakantie ben denken mensen dat ik een local ben.
Duitsers die aan mij de weg gaan vragen ofzo.
Hier in Kroatië is het al helemaal erg. In een uur hebben 5 mensen me aangesproken. Of ik lid worden van een goed doel, de kerk, mensen voor routes.
Net helemaal bijzonder. Een dakloos viswijf gaat wijzen op mijn telefoon. Ik begreep hem niet. Dus ik Engels proberen te pesten. Zei zwaaien en schreeuwen. Wilde ze de tijd weten![]()
Ook echt ik weet niet hoe ik die indruk maak. In loop rond met een DSLR en ben overduidelijk aan het sightseeën
Een Subklacht is dat ik mijn auto kwijt ben
D3200. Mijn D60 heb ik weggegeven omdat Hi "versleten" was.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:30 schreef CarltonBanks het volgende:
TS heeft een Nikon D60 met kitlens en noemt zich fotograaf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |