Hoi Keesquote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
D3200. Mijn D60 heb ik weggegeven omdat Hi "versleten" was.
Al heb ik de d-pad van mijn D3200 ook binnen een maand gesloopt![]()
Maar her gaat niet om he gear, maar om je talent. Bovendien investeer ik liever in lenzen en een gitzo dan een body die snel afschrijft.
Hoe werkt dat eigenlijk zo'n credit card?quote:
Hele dag fokkenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De hele dag Fok!ken op vakantie.Hopelijk is dit verzonnen, al zou dat ook best triest zijn.
En dan na 4 minuten al reageren.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hele dag fokken![]()
Om de zoveel tijd een berichtje
Niet reageren op een quote, ik weet genoegquote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef NieuweNier het volgende:
Verschrikkelijk trouwens. Ik heb diarree boven een hang toilet zonder handvatten
Mobiel fokken? Omdat ik op vakantie en niet met een laptop binnen ga zitten?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Niet reageren op een quote, ik weet genoeg
Hoi NikonLover, hoe gaat het met je?
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mobiel fokken? Omdat ik op vakantie en niet met een laptop binnen ga zitten?
Als je zo genoeg weet ben je niet heel slim he
wees blij, dan wordt je niet continu gezergd of je iets wilt kopenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:20 schreef Spongeboss het volgende:
Dit heb ik altijd als ik in Egypte ben.
Weet je hoe irritant het is wanneer je niet continu dingen aangesmeerd krijgt. Voor drinken moet je een winkel zoeken en de taxi moet je bellen (of er een kilometer voor lopen).quote:Op zondag 20 juli 2014 19:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wees blij, dan wordt je niet continu gezergd of je iets wilt kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |