Dude, het is iets over 12en op een zondag. Mijn sociale leven komt op een zondag vaak iets later op gang. Vanmiddag terrasje pakken (geen strandweer) en daarna bbqen met zo'n 10 man.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Momenteel even niet en dan kijk ik even hier rond. Wat is jouw excuus, dat je de hele dag opgesloten op je zolderkamer zit te gamen?
Verkapt "kijk mij eens vrienden en een sociaal leven hebben" postquote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dude, het is iets over 12en op een zondag. Mijn sociale leven komt op een zondag vaak iets later op gang. Vanmiddag terrasje pakken (geen strandweer) en daarna bbqen met zo'n 10 man.
Niet dat ik daar graag mee wilt opscheppen, zo van kijk hoeveel vrienden ik heb, maar als je het graag wilt weten wil ik het je best vertellen.
Inderdaad...en dan aan het eind 'niet dat ik graag mee wilt opscheppen, zo van kijk...'quote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij eens vrienden en een sociaal leven hebben" post
Echt hequote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij eens vrienden en een sociaal leven hebben" post
Fijn dat je dit zelf nu ook inziet.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Echt he
Zo sneu om je op internet anders voor te doen dan in het echt
Het is GTAV, niet Gran Turismo 8.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Hoppa, eerste de beste non contact race, met dezelfde onsportieve kleuter, gelijk gewonnen.
TS IS GOED!
Doe dit dagelijks. Weer of geen weer altijd zitindevoortuinmetjeplaystationenjeblaupunkttvweer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dit al vaker hebt gedaan, zo gedetailleerd. Maar op zich nog een strak plan ook.
Uhm jawel. Ik ben wel goedquote:Op zondag 20 juli 2014 12:35 schreef Willoow het volgende:
Misschien ben je gewoon niet zo'n goede racer als je zelf denkt.
Als ik gebeuk wil dan had ik wel Destruction Derby 2 gespeeld jongquote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het is GTAV, niet Gran Turismo 8.Het gek vinden dat je van de weg gebeukt worden, dat is juist de bedoeling.
Niet doorhebben dat GTAV stiekem Destruction Derby 3 is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Als ik gebeuk wil dan had ik wel Destruction Derby 2 gespeeld jong
Als je echt goed bent laat je je niet van de baan beuken.quote:
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk een vredelievend spelletje is, maar het wordt verpest door klootviolenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat GTAV stiekem Destruction Derby 3 is.
Ik ben wel goed!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je echt goed bent laat je je niet van de baan beuken.
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk helemaal geen vredelievend spelletjes is, en dat het zelfs de oorzaak is van de MH17 crash.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk een vredelievend spelletje is, maar het wordt verpest door klootviolen
op de doos staat er 18+quote:
Niet doorhebben dat de crash is veroorzaakt door het gebeuk van een andere vliegtuig in de luchtquote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk helemaal geen vredelievend spelletjes is, en dat het zelfs de oorzaak is van de MH17 crash.
Ja maar Capuchon Jongen dat is marketing dat vinden die lui stoer als ze iets mogen kopen wat daarop staat.quote:
Niet op mij boos worden danquote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik ben wel goed!![]()
Ze moeten me gewoon niet zo beuken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |