abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142506136
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Home is where the O+ is...
pi_142506148
En weer open!

Ja, zonder zuur bekkie! Als Photobucket nou even meewerkt... :(.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:08:34 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142506150
Geen zuur bekkie! _O_
pi_142506166
CitronEllie :D O+
pi_142506171
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:09 schreef Limone het volgende:
:D
  zondag 20 juli 2014 @ 10:13:14 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142506208
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:09 schreef Limone het volgende:
:D
pi_142506269
Whahahahaha ik moest 2 keer lezen voor ik hem door had! CitronEllie O+
pi_142506538
Gelukt! Deze is van afgelopen week, maar ze zat er vanochtend weer eentje weg te werken :D

http://vid1193.photobucke(...)4394_zps4857559e.mp4
  zondag 20 juli 2014 @ 10:40:01 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142506555
Ok duidelijk. Zal proberen m Nog meer aan te leggen maar kan hem niet dwingen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142507004
Man, man, als ik die reacties kreeg die Chanty kreeg, was ik even heel boos geworden.

Het gaat om slokjes water, hoeveel kwaads kan daar nou in zitten.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_142507141
Het zijn goed bedoelde reacties. Niemand heeft gezegd dat het kwaad kan, wel dat het met borstvoeding niet aan te raden is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 20 juli 2014 @ 11:35:14 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142507515
Cwen :D!
pi_142507537
Ik weet dat het goed bedoeld is :) .
Maar toch, ik kan me goed voorstellen dat ik, als ik Chanty was geweest en had gedaan wat nota bene een kraamverzorgster heeft verteld, en ik dan zulke reacties kreeg op het geven van kleine beetjes WATER, ik even goed pissig zou worden.
Het is allemaal al zo lastig, je bent zelf nog zo zoekend en dan doe je iets in volle overtuiging dat je er goed aan doet en dan zou ik me ook aangevallen voelen als er opeens allerlei mensen riepen dat het eigenlijk niet goed is wat je doet.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 20 juli 2014 @ 11:46:29 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142507754
Kraamverzorgsters geven ook 5436 verschillende adviezen is -helaas- mijn ervaring.

Adviezen die hier gegeven worden, zijn volgens mij altijd goed bedoelt :) Het is alleen net de echte wereld: Iedereen heeft een mening over hoe/wat je doet met je baby.
Alleen komen dingen soms harder/anders over via het internet :).
  zondag 20 juli 2014 @ 11:46:37 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142507758
Goed bedoeld, vast. Maar er klinkt een "wij vertellen wel eventjes hoe het moet, want jij doet het fout"- ondertoon in door.

Ik weet ook ineens weer waarom ik in eerste instantie hier niet zo graag mee wilde posten.
KuikenGuppy
  zondag 20 juli 2014 @ 11:59:56 #16
73386 Fazz
onderweg
pi_142508046
Ik heb ook geprobeerd water te geven hoor, maar hij blieft het niet bleek. :')

Het zijn nu wel extreme dagen hè , waarbij je je toch zorgen maakt of je baby wel genoeg vocht binnen krijgt. Ik geloof niet dat er iemand hier is die bedenkt dat het oké is om je kind water te geven in plaats van bv of fv. :)
  zondag 20 juli 2014 @ 12:11:35 #17
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142508368
Ik denk dat de een vooral beter in subtiele posts is dan de ander, maar dat ze allemaal proberen te helpen. ^O^

--

Citroenen! Ik heb me daar lens aan gegeten tijdens de zwangerschap!

Hoe reageerde Ellie op d'r eerste citroen, Cwen? Toen wel een zuur bekkie?

--

Hier is M. uit logeren, want we staan weer radio te maken op de kermis! Maar ze komt zo even langs, dus dan mag ik knuffelen!
pi_142508381
Tja, het moeilijke is met die bv dat herhaaldelijk gebleken is dat het gewoon het beste is om in de beginperiode de productie zoveel mogelijk te stimuleren - en dat is echt kloterig zwaar soms :X.

Maar inderdaad, ik ga ervan uit dat alle adviezen hier met de beste bedoelingen worden gegeven.

Uhm Skip... Doe jij aan olifantendracht? :P
pi_142508697
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef Burdie het volgende:
Goed bedoeld, vast. Maar er klinkt een "wij vertellen wel eventjes hoe het moet, want jij doet het fout"- ondertoon in door.

Ik weet ook ineens weer waarom ik in eerste instantie hier niet zo graag mee wilde posten.
Niet meer weggaan hoor! Dat toontje is hier toch niet zo heel vaak meer? Of doe ik het zelf ook altijd de hele dag door en heb ik het helemaal niet door? Dat kan natuurlijk ook! :')
  zondag 20 juli 2014 @ 12:36:56 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142509088
Het toontje is inderdaad wat belerend :@ Maar ik weet dat het goed bedoeld is en ik heb zoveel gehad aan jullie eerdere steun en adviezen dat ik daar wel doorheen kan prikken O+ En het is ook wel fijn om erop geattendeerd te worden, hoewel het met alle vaak tegenstrijdige info en adviezen links en rechts soms lastig is om de waarheid te vinden. Vooral als je nog niet zo bekend bent met je baby en sowieso zoals ik zoekende bent naar een oplossing van een probleem (het huilen en de waarschijnlijke oorzaak de reflux). Er kunnen altijd tien oorzaken zijn en dat maakt het lastig om te bepalen wat je moet doen.

Goddank is het geen 35 graden meer!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142509267
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Cwen het volgende:
Gelukt! Deze is van afgelopen week, maar ze zat er vanochtend weer eentje weg te werken :D

O+
pi_142510028
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef Burdie het volgende:

Vind ik weer wat overdreven. Wat andere dames al zeggen we proberen allemaal te helpen. Borstvoeding is gewoon lastig vooral met het oog op langer voeden dan 3 maanden.

Maar goed als we dat niet meer mogen zeggen, dan kunnen we beter het alleen nog maar hebben over kruipende, rollende, beginnend staande baby, lieve foto's en verhalen want dan heeft dit topic ook geen zin. Sorry ik ben chagrijnig vandaag :') dus dit komt sowieso misschien verkeerd binnen maar och mensen. Het jij doet het fout principe is sowieso raar want wie ben ik om te beoordelen dat je het fout aan pakt, en wat is de definitie van fout? Niets is fout..

het staat er rommelig maar ik moest even reageren, maar er staat niet helemaal wat ik bedoel te zeggen :+
♥ J & S
pi_142510042
Noooh! EN kijk ellie nou O+
♥ J & S
pi_142510204
Oh en dot! Het kinderboekenmuseum was tof! We vonden het zelf super leuk maar zelfs J vond het leuk! De kleurtjes op de prenten, geluiden, sfeer! Het was heel gaaf O+. Het leek heel klein maar we zijn uiteindelijk wel uur of 2/3 bezig gehouden

Een aanrader voor iedereen!
♥ J & S
pi_142510978
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Vind ik weer wat overdreven. Wat andere dames al zeggen we proberen allemaal te helpen. Borstvoeding is gewoon lastig vooral met het oog op langer voeden dan 3 maanden.

Maar goed als we dat niet meer mogen zeggen, dan kunnen we beter het alleen nog maar hebben over kruipende, rollende, beginnend staande baby, lieve foto's en verhalen want dan heeft dit topic ook geen zin. Sorry ik ben chagrijnig vandaag :') dus dit komt sowieso misschien verkeerd binnen maar och mensen. Het jij doet het fout principe is sowieso raar want wie ben ik om te beoordelen dat je het fout aan pakt, en wat is de definitie van fout? Niets is fout..

het staat er rommelig maar ik moest even reageren, maar er staat niet helemaal wat ik bedoel te zeggen :+
Het werkt natuurlijk wel twee kanten op hè? Als 'jullie' (wie zijn dat eigenlijk?) goed bedoeld advies geven, mogen anderen zeggen dat ze de toon onprettig vinden. Om maar eens een Fok!cliché uit de kast te halen: het is een discussieforum. Niet zo lichtgeraakt, hoor! Zonde van je energie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')