Het is verschrikkelijk gewoon. Ik ga ook eens checken hoe warm het hier is. Brb.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:22 schreef Recce het volgende:
Het blijft 30 graden binnen, ook al heb ik de balkondeuren open.
Ik moet het gebruik van de PI nog een beetje onder de knie krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk gewoon. Ik ga ook eens checken hoe warm het hier is. Brb.
Dan heb je een lekker frisse woonkamer. Het is hier in mijn hele huis 30 graden.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:25 schreef ChocoFan het volgende:
In de woonkamer was het 25 graden, dat kreng is nu serieus aan het stijgen.
Daar was het iets koeler ja, daar heb ik ook een deur zitten. En geen apparatuur wat aanstaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je een lekker frisse woonkamer. Het is hier in mijn hele huis 30 graden.
Tssk, ik wou dat het 28 graden was.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar was het iets koeler ja, daar heb ik ook een deur zitten. En geen apparatuur wat aanstaat.
Het is hier inmiddels 28 graden.![]()
Ik ga net als BDS door totdat ik om pleur.
Lekker puh.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Tssk, ik wou dat het 28 graden was.En heb je geen laptop?
Top, ik had er 2 (voor 2 hele dagen) maar zoonlief wilde er ook 2.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit nu ook achter een ouderwetse PC, wel met twee schermen.
En je zoon kon goed motiveren dat hij het harder nodig had dan jij?quote:Op zondag 20 juli 2014 05:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Top, ik had er 2 (voor 2 hele dagen) maar zoonlief wilde er ook 2.
Jip en ik ben een mietje en verwen ze te veel. Alleen wil hij hem nu niet meer teruggeven terwijl hij er nu zelf 1 kan kopen, maar ja dan heeft ie er 3 en dat wil hij. Het gaat me voorlopig dus niet lukken.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En je zoon kon goed motiveren dat hij het harder nodig had dan jij?
Nouja, ik neem aan dat hij ook de tech support doet en dan heeft hij natuurlijk wel de beste middelen nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en ik ben een mietje en verwen ze te veel. Alleen wil hij hem nu niet meer teruggeven terwijl hij er nu zelf 1 kan kopen, maar ja dan heeft ie er 3 en dat wil hij. Het gaat me voorlopig dus niet lukken.
Inmiddels heeft hij er meer verstand van dan ik inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat hij ook de tech support doet en dan heeft hij natuurlijk wel de beste middelen nodig.![]()
Ik weet nog wel dat ik mijn moeder heb aangepraat dat een computer noodzakelijk was voor haar werk. Die heeft ze toen ook gekocht via haar werk, maar daarna was ik de sjaak omdat ik haar dossiers etc. in mocht typen.
Ach, ik had wel heel vroeg een PC op die manier en ik weet ook niet precies hoe ik haar heb kunnen overtuigen van de noodzaak van kabelinternet, maar daar was ik ook vroeg mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij er meer verstand van dan ik inderdaad.
En dat had je dan goed voor elkaar. Moeders zijn soms echt wel slim.
Lol, goed toch dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik had wel heel vroeg een PC op die manier en ik weet ook niet precies hoe ik haar heb kunnen overtuigen van de noodzaak van kabelinternet, maar daar was ik ook vroeg mee.
Slaap lekker.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens proberen te slapen.![]()
Goedemorgen. Ook ik ben mijn bed uitgedreven.quote:Op zondag 20 juli 2014 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Hier begint de dag met 27 graden, heb nu alles opgegooid, hoop dat het vandaag wat minder warm wordt dan gisteren
Met dit weer kan je toch niet fatsoenlijk slapen bah
Morguh Disana, ja is niet leuk meer bahquote:Op zondag 20 juli 2014 06:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ook ik ben mijn bed uitgedreven.
Oh da's niet fijn. Gelukkig is het niet heel vaak zo heet.quote:Op zondag 20 juli 2014 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Disana, ja is niet leuk meer bah
Ze hebben twee jaar terug de woningen hier gerenoveerd, heerlijk in de winter ellende in de zomer.
Het duurt heel lang voor de warmte er uit is nu.
Hoop dat het vandaag iets minder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |