De echte klacht is eigenlijk dat Rezania een fipo heeft in mijn topicquote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef Rezania het volgende:
De echte klacht is eigenlijk dat je niet oplette bij een kruispunt.
Nee, je faalde, gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:56 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
De echte klacht is eigenlijk dat Rezania een fipo heeft in mijn topic
quote:Op zondag 20 juli 2014 02:04 schreef eend112 het volgende:
Bekijk het van de positieve kant, paar weken niks doen. Gratis geld krijgen enzo. Iedereen die alles voor je doet. Ja toch.
Komt het toch dichtbij he!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef niels0 het volgende:
Vervelend inderdaad. Zo zie je maar, je leven kan van het ene op het andere moment compleet veranderen.
Ik ga niet stil zitten, ik heb nog een arm overquote:Op zondag 20 juli 2014 02:04 schreef eend112 het volgende:
Bekijk het van de positieve kant, paar weken niks doen. Gratis geld krijgen enzo. Iedereen die alles voor je doet. Ja toch.
Voederbietel plsquote:Op zondag 20 juli 2014 02:46 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik ga niet stil zitten, ik heb nog een arm over![]()
De trekker en voermachine kan ik met één hand besturen dus qua werk komt het wel goed
Dan heeft zich een mirakel voltrokkenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef BlueMage het volgende:
Je schouderblad kun je haast niet breken.
Ja idd best knap van je, ook dat je verder niks ernstigs hebt en dat je ribben niet door je longen heen liggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dan heeft zich een mirakel voltrokken
Had dat serieus gekund?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd best knap van je, ook dat je verder niks ernstigs hebt en dat je ribben niet door je longen heen liggen.
quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Scapular_fracturequote:The scapula is sturdy and located in a protected place, so it rarely breaks. When it does, it is an indication that the individual was subjected to a considerable amount of force and that severe chest trauma may be present.
Damn..quote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Scapular_fracture
Had dus makkelijk gekund.
Kweenie, denk eigenlijk dat je eerder je sleutelbeen gebroken hebt, maar boeit verder niet want ze zetten 't meestal toch niet en je gaat ook niet in het gips.quote:
Ik weet het ook allemaal niet, ze hebben goeie koffie hier in het ziekenhuis dus ik heb geen haast om naar huis te gaanquote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kweenie, denk eigenlijk dat je eerder je sleutelbeen gebroken hebt, maar boeit verder niet want ze zetten 't meestal toch niet en je gaat ook niet in het gips.
Jammer dat er internet is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef Zeetakje het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet, ze hebben goeie koffie hier in het ziekenhuis dus ik heb geen haast om naar huis te gaan
Kijk of d'r ook nog geefbare verpleegsters rondlopen en blijf lekker minstens 'n week daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet, ze hebben goeie koffie hier in het ziekenhuis dus ik heb geen haast om naar huis te gaan
Jep..quote:Op zondag 20 juli 2014 03:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk of d'r ook nog geefbare verpleegsters rondlopen en blijf lekker minstens 'n week daar.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |