je weet zelf ook wel dat ik nooit de weg weetquote:
Dat mag ik toch hopen, als je per ongeluk op quote klikt en "mooi" typt heb je denk ik een spasme.quote:
jij ook altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Tchock reageert af en toe zo serieusCan`t handle
Whehehe, winter is coming babehquote:Op zondag 20 juli 2014 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
jij was in de winter op tc bij ons!!!!!
Zou ik me wel ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat vinden jullie van swingen dan?
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar fokkie voegt er een vleugje emotie bij
nou, het is best warmquote:
open relaties niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik me wel ongemakkelijk bij voelen.
stuk minder dan vroegerquote:
Dat is anders.quote:
Ja same, ik weet dat het daar 'er een beetje bij hoort' dus, maar ik vind het echt niksquote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik me wel ongemakkelijk bij voelen.
jaquote:
Zoals gezegd, dat trek ik persoonlijk ook niet. Tegen beiden heb ik niets, al is duidelijk dat swingen wel gewoon voor het plezier is.quote:
En die parenclubs ja weet niet, denk niet dat daar mensen komen waar ik warm van wordt op de een of andere manierquote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja same, ik weet dat het daar 'er een beetje bij hoort' dus, maar ik vind het echt niks
Nee, die leven gewoon monogaam leef.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die parenclubs ja weet niet, denk niet dat daar mensen komen waar ik warm van wordt op de een of andere manier
Open relatie? Misschien. als ik lang genoeg een relatie heb en jaloezie helemaal weg is, en vertrouwen zit goed.quote:
jij bent vreemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |