SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat is toch geen relatiequote:
Wil je niet zo denigrerend praten over het oostblok.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch geen relatieGewoon oostblokmeisje dat totaal van hem afhankelijk is en daarom dit maar accepteert
het oostenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend praten over het oostblok.
In de linkse kerk is dat een tijdje onderwerp van gesprek geweest ja toen ze er achter kwamen dat je er weinig aan kon doen als homofilie.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
30/40 jaar geleden was pedofilie bijvoorbeeld weer een onderwerp waar veel minder taboe op lag dan nu.
Volgens mij is dat helemaal niet per se waar. Er waren een paar Linkse politici en tijdschriften die pedofilie aanprezen maar in het algemeen werd er op gekotst. Dat kregen die politici en bladen ook te horen. Sindsdien is er heel veel onderzoek gedaan naar de schadelijke effecten van pedofilie op kinderen, wat de reden is dat tegenwoordig niemand meer voor zoiets durft uit te komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Seksueel moraal is inderdaad veel veranderd.
30/40 jaar geleden was pedofilie bijvoorbeeld weer een onderwerp waar veel minder taboe op lag dan nu.
Linkse kerk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de linkse kerk is dat een tijdje onderwerp van gesprek geweest ja toen ze er achter kwamen dat je er weinig aan kon doen als homofilie.
Verwerpelijk.
Heeft ook te maken met moraalsverandering en seksuele revolutie inderdaad. Vroeger was het ook not dun om te scheiden to begin with. Juist het dwangmatige monogame van het Christelijke geloof is waar men vanaf stapt en daardoor komen die polygame gevoelens naar boven. Een open relatie versterkt deze, maar is wel een mogelijkheid om deze te tackelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig scheiden mensen wel debiel vaak.
Watquote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dat zou best weleens kunnen kloppen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet per se waar. Er waren een paar Linkse politici en tijdschriften die pedofilie aanprezen maar in het algemeen werd er op gekotst. Dat kregen die politici en bladen ook te horen. Sindsdien is er heel veel onderzoek gedaan naar de schadelijke effecten van pedofilie op kinderen, wat de reden is dat tegenwoordig niemand meer voor zoiets durft uit te komen.
Dit.quote:
Natuurlijk snap ik wat je bedoelt, maar als je praat als een Telegraaftokkie behandel ik je standpunten ook zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel
Er waren enkele van die rakkers die dat toen heel vaak aankaartte.
Welkom in het verre oostenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
13 jaar is ook geen pedofilie meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pedofilie is gewoon schadelijk voor de ontwikkeling van het kind, al is niet geheel duidelijk rond welke leeftijd het cutoff point ligt. In Spanje en Roemenië is 13 legaal als het goed is.
Weet ik, maar het wordt in taboewereld ook als pedofilie beschreven. Ondanks dat is de grens niet geheel duidelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
13 jaar is ook geen pedofilie meer.
Efebofilie en Pedofilie is wel een verschilletje.
ik ken wel een oude griekquote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
Efebofilie is ook niets mis mee. Vraag de oude Grieken maar. Niet letterlijk, ze zijn dood.
Bedoel je dezelfde Grieken die het doodnormaal vonden om te drinken uit loden bekers en om slaven te houden of hebben we het over andere mensen?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
Efebofilie is ook niets mis mee. Vraag de oude Grieken maar. Niet letterlijk, ze zijn dood.
er zijn genoeg mensen die wat tegen pedofilie hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn weinig mensen die wat tegen pedofilie hebben. Hoewel het natuurlijk niet iets positiefs is.
Mensen hebben vooral wat tegen pedoseksuelen die ze dan foutief pedofiel noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |