abonnement Unibet Coolblue
pi_142503925
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat mij altijd om Nederland. Nederland bestaat niet uit de regering alleen. Het Nederlandse volk en het land is waar het bij mij om draait, en dat is in beide situaties gelijk. Als er een of andere klapmongool aan de macht komt die oorlog gaat uitlokken is dat niet goed voor Nederland.

In de praktijk werkt dit uiteraard niet, maar soit. Gelukkig is het allemaal hypothetisch.
Je maakt hier voor iedereen de keuze een nationalistische insteek te hebben. Je bevestigt dus gewoon wat ik net zei en voegt daar nog aan toe dat het allemaal van geen kant klopt.
pi_142503954
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nederlanders.. Mensen die in Nederland wonen.
Ik hou even wijselijk mijn mond !
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 20 juli 2014 @ 03:34:17 #123
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142503958
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je maakt hier voor iedereen de keuze een nationalistische insteek te hebben. Je bevestigt dus gewoon wat ik net zei en voegt daar nog aan toe dat het allemaal van geen kant klopt.
Ik heb dat al twintig keer gezegd hè. Gaan we het nog twintig keer doen?

Als we er van uitgaan dat Nederland geen rare oorlogen gaat uitlokken ben ik voor de dienstplicht ja. Nogmaals. Nog steeds. Ik ga het nu niet nog twintig keer doen hoor, daar wordt het allemaal niet anders van.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 20 juli 2014 @ 03:35:11 #124
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142503973
Ook als zou er nog een opkomstplicht zijn dan zou Nederland alsnog kansloos zijn op alle fronten. Of nou ja, misschien niet tegen België, maar goed...België :')
pi_142503996
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ook als zou er nog een opkomstplicht zijn dan zou Nederland alsnog kansloos zijn op alle fronten. Of nou ja, misschien niet tegen België, maar goed...België :')
Nu wel ja
Ik zwaai naar dieren.
pi_142504004
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb dat al twintig keer gezegd hè. Gaan we het nog twintig keer doen?

Als we er van uitgaan dat Nederland geen rare oorlogen gaat uitlokken ben ik voor de dienstplicht ja. Nogmaals. Nog steeds. Ik ga het nu niet nog twintig keer doen hoor, daar wordt het allemaal niet anders van.
Maar daarmee ga je dus weer uit van een subjectieve, niet te garanderen voorwaarde.
  zondag 20 juli 2014 @ 03:38:37 #127
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142504029
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Maar daarmee ga je dus weer uit van een subjectieve, niet te garanderen voorwaarde.
Dat klopt. Maar goed, je kan nu de dienstplicht wel afschaffen voor 't geval dat, maar als er eenn Hitler aan de macht komt stelt hij hem zo weer in hoor. Dat mag je van mij dan lekker negeren en bij 't verzet gaan zitten ^O^ Ik zal een stoel warm houden voor je.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 20 juli 2014 @ 03:38:51 #128
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504032
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nu wel ja
Nederland heet de mankracht gewoon niet. Nooit gehad en zal het ook nooit hebben. Tel daarbij op dat je heel erg afhankelijk bent van anderen voor je technologie en dan kan je concluderen dat defensie in Nederland een slechte investering is.
pi_142504045
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nederland heet de mankracht gewoon niet. Nooit gehad en zal het ook nooit hebben. Tel daarbij op dat je heel erg afhankelijk bent van anderen voor je technologie en dan kan je concluderen dat defensie in Nederland een slechte investering is.
Blijf jij maar in je handen klappen,
Ik zwaai naar dieren.
pi_142504079
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar goed, je kan nu de dienstplicht wel afschaffen voor 't geval dat, maar als er eenn Hitler aan de macht komt stelt hij hem zo weer in hoor. Dat mag je van mij dan lekker negeren en bij 't verzet gaan zitten ^O^ Ik zal een stoel warm houden voor je.
Hitler is dan ook, zoals gezegd, een extreem voorbeeld.
Waarom een Ruslandsympathisant dwingen tegen de Russen te vechten? Dat werkt alleen maar averechts.
Waarom iemand dwingen te vechten die niet wil vechten, enkel en alleen omdat jij hetgeen waarvoor wordt gevochten belangrijk genoeg acht?
Overigens zou de dienstplicht ook per grondwet verboden kunnen worden.
pi_142504147
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hitler is dan ook, zoals gezegd, een extreem voorbeeld.
Waarom een Ruslandsympathisant dwingen tegen de Russen te vechten? Dat werkt alleen maar averechts.
Waarom iemand dwingen te vechten die niet wil vechten, enkel en alleen omdat jij hetgeen waarvoor wordt gevochten belangrijk genoeg acht?
Overigens zou de dienstplicht ook per grondwet verboden kunnen worden.
Zou kunnen, we leven nog maar 70? jaar in "vrede" waarom denkt iedereen toch dat we zo veilig zijn??Tuulk ik vind het ook wel lekker zo, maar zo rolt de wereld gewoon niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_142504149
Dienstplicht gewoon weer invoeren,
De discipline kan deze patat/friet en zolderkamer jeugd meer goed doen als kwaad doen.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]
Tel daarbij op dat je heel erg afhankelijk bent van anderen voor je technologie en dan kan je concluderen dat defensie in Nederland een slechte investering is.
Sorry maar kijk eens naar een uitzending van "Andere tijden" waarin in de "80 geleerd werd hoe men met kernwapens moest omgaan?
Deze zijn deels ontmanteld maar alle voorzieningen zijn nog aanwezig, het is niet ééns zo tijdsrovend om deze er te bemannen.
  zondag 20 juli 2014 @ 03:50:51 #133
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504161
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:49 schreef DIGIT_ het volgende:
Dienstplicht gewoon weer invoeren,
De discipline kan deze patat/friet en zolderkamer jeugd meer goed doen als kwaad doen.

[..]

Sorry maar kijk eens naar een uitzending van "Andere tijden" waarin in de "80 geleerd werd hoe men met kernwapens moest omgaan?
Deze zijn deels ontmanteld maar alle voorzieningen zijn nog aanwezig, het is niet ééns zo tijdsroverd om deze er te bemannen.
Je zegt het zelf al:
Andere tijden.
pi_142504167
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al:
Andere tijden.
Klap maar lekker verder joh!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_142504211
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:49 schreef DIGIT_ het volgende:
Dienstplicht gewoon weer invoeren,
De discipline kan deze patat/friet en zolderkamer jeugd meer goed doen als kwaad doen.
Gelukkig zijn er genoeg jeugdigen die i.i.g. de discipline hebben in hun lesboek te kijken en zien dat hier geen "als", maar "dan" gebruikt dient te worden.
pi_142504254
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al:
Andere tijden.
tsja... denk je nu echt dat de procedure zo zal afwijken als +- 30 jaar geleden?
Niet dat ik zeg:" Dat we maar gelijk bommen moeten gaan gooien" , echter volgens mij spreken een paar extreme bommen in deze wereld helaas meer dan een paar duizend militairen?
pi_142504279
Nederland laat zijn moslim schaapjes zonder spuitje slachten, want ook maar een woord over onze mooie kerken,

En daar moet ik voor vechten'??? Godverdomme man wanneer worden we eens wakker hier??
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 20 juli 2014 @ 04:05:24 #138
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504293
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:01 schreef DIGIT_ het volgende:

[..]

tsja... denk je nu echt dat de procedure zo zal afwijken als +- 30 jaar geleden?
Niet dat ik zeg:" Dat we maar gelijk bommen moeten gaan gooien" , echter volgens mij spreken een paar extreme bommen in deze wereld helaas meer dan een paar duizend militairen?
Op het moment dat Nederland er ook maar aan denkt een kernbom af te schieten zal niet alleen de vijand maar ook bijv. bondgenoten zoals de VS er voor zorgen dat Nederland uitgeschakeld zal zijn.

Men laat eerder Duitsland Nederland bezetten dan dat ze zo'n plan door laten gaan. Nederland heeft gewoon geen politieke en militaire macht en dat zal ook zo blijven. De landen die zulke bommen hebben zijn militair en politiek erg sterk.
pi_142504301
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[/] een paar duizend militairen?
[/quote]

Op het moment dat Nederland er ook maar aan denkt een kernbom af te schieten zal niet alleen de vijand maar ook bijv. bondgenoten zoals de VS er voor zorgen dat Nederland uitgeschakeld zal zijn.

Men laat eerder Duitsland Nederland bezetten dan dat ze zo'n plan door laten gaan. Nederland heeft gewoon geen politieke en militaire macht en dat zal ook zo blijven. De landen die zulke bommen hebben zijn militair en politiek erg sterk.
[/quote]
Niet meer idd
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 20 juli 2014 @ 04:07:53 #140
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504309
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:06 schreef Geerd het volgende:

Niet meer idd
Nederland heeft nooit militaire en politieke macht gehad.

Ja heel vroeger over de koloniën, maar goed...dat zijn dan ook geen sterke landen
pi_142504350
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nederland heeft nooit militaire en politieke macht gehad.

Ja heel vroeger over de koloniën, maar goed...dat zijn dan ook geen sterke landen
Na al die bezuinigingen niet meer idd,
Ik zwaai naar dieren.
pi_142504377
Als die Islams zo vreedzaam en goed zijn, kunnen ze toch ook wel in zo een kerk buigen??
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 20 juli 2014 @ 04:15:15 #143
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504381
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Na al die bezuinigingen niet meer idd,
:')

Je moet niet zo simpel denken. Het heeft niks met belastingen te maken.

-Nederland heeft de mankracht niet.
-Nederland is niet nationalistisch, veel mensen willen niet vechten voor de Nederlandse staat en zullen liever vluchten
-Nederland is afhankelijk van anderen voor hun technologie
-Nederland heeft teveel zwakke plekken, als men niet van plan is om Nederland te bezetten zetten ze de helft van het land binnen no time onder water.
pi_142504394
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:')

Je moet niet zo simpel denken. Het heeft niks met belastingen te maken.

-Nederland heeft de mankracht niet.
-Nederland is niet nationalistisch, veel mensen willen niet vechten voor de Nederlandse staat en zullen liever vluchten
-Nederland is afhankelijk van anderen voor hun technologie
-Nederland heeft teveel zwakke plekken, als men niet van plan is om Nederland te bezetten zetten ze de helft van het land binnen no time onder water.
Ben je een troll?? Hoe zou het komen dat Nederland niks meer met ned heeft??
Mankracht?? Ned had de beste getrainde commando's, kom niet aan met navy sails dat zijn eitjes,

Technologie ? Sams? Apaches??
Zwakke plekken? Laat ze eerst maar proberen die te berijken

Ja nu ja.

Wat hebben we nog 2 chinooks??
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 20 juli 2014 @ 04:21:00 #145
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504414
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben je een troll?? Hoe zou het komen dat Nederland niks meer met ned heeft??
Omdat baby boomers. De generatie die alles heeft verkracht. Lekker gek doen jeweet xd
Maar goed, Nederlanders zijn nooit echt nationalistisch geweest. Er is ook geen basis voor nationalistische gevoelens.
pi_142504431
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Omdat baby boomers. De generatie die alles heeft verkracht. Lekker gek doen jeweet xd
Maar goed, Nederlanders zijn nooit echt nationalistisch geweest. Er is ook geen basis voor nationalistische gevoelens.
Uhmzz
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 20 juli 2014 @ 04:25:22 #147
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142504440
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mankracht?? Ned had de beste getrainde commando's, kom niet aan met navy sails dat zijn eitjes,
:')

quote:
Technologie ? Sams? Apaches??
Ja waar komen die vandaan? Uit het buitenland. Nederland heeft geen militaire technologie know how in huis zover ik weet.

quote:
Zwakke plekken? Laat ze eerst maar proberen die te berijken
Paar schepen voor de kust en half Nederland is onderwater.
pi_142504459
B.T.W.
(By The Way)
Het land met de meest geavanceerde hackers zal de infrastructuur van de tegenstander gaan platgooien.

Conventionele oorlogsvoering zal steeds meer één elektronische art of war worden.

Nerds, boven de de Balkenende norm.

):O
pi_142504460
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 04:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:')

[..]

Ja waar komen die vandaan? Uit het buitenland. Nederland heeft geen militaire technologie know how in huis zover ik weet.

[..]

Paar schepen voor de kust en half Nederland is onderwater.
Ik bedoelde eerder, nu ja alles is weg bezuinigt kutte gaat met zij vliegtuigje naar de over kant, en voor die zooi moeten wij vechten?
Des al niet te min ned mariniers lol voordat jij je steak op de bbq hebt is die al weg
Ik zwaai naar dieren.
pi_142504470
quote:
Op zondag 20 juli 2014 04:29 schreef Geerd het volgende:
Ik bedoelde eerder, nu ja alles is weg bezuinigt kutte gaat met zij vliegtuigje naar de over kant, en voor die zooi moeten wij vechten?
Des al niet te min ned mariniers lol
waa rom zou je ook op letten tij dens de nee der land se les ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')