KACHELquote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben een houtkachel, lichten uit kaarsje erbij en warme chocomel met slagroom.
Houdt ze van Black metal inclusief corpse paint?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop dat één van jullie een band heeft, want Isax is een echte groupie.
Goed mogelijk. Anders kun je altijd nog terugvallen op je kennis van dit boek.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt ze van Black metal inclusief corpse paint?
En als hij klaar is, dan is Emile Schelgod aan de beurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsof de vriendin van Dannygod tijd heeft om te FOK!ken. Die woont haar helemaal uit
waarom ook niet. doe niet zo moeilijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt ze van Black metal inclusief corpse paint?
Die kunnen we wel oprichten, ik speel de piano.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop dat één van jullie een band heeft, want Isax is een echte groupie.
ey sla mijn fotos niet opquote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Anders kun je altijd nog terugvallen op je kennis van dit boek.
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry voor mijn stilte, maar ik heb een discussie over open relaties, pedofilie en sm in een andere SC
Goed plan. Ik doe mondharmonica.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen we wel oprichten, ik speel de piano.
heftigen gesprekken zijn niet goed voor het slapen gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry voor mijn stilte, maar ik heb een discussie over open relaties, pedofilie en sm in een andere SC
Linkje, klinkt boeiend, dan heb ik nog wat te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen probleem, dat vind ik ook leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
ey sla mijn fotos niet op![]()
nu weten al die mannen dat ik harry potter leuk vind.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
ey sla mijn fotos niet op![]()
nu weten al die mannen dat ik harry potter leuk vind.
Ik deed geeneens de moeite voor deze post wetende dat je toch eerder zou zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, dat vind ik ook leuk.
De adaptatie van Brad Neely vind ik nog leuker.
Gaat dit over de date van Stijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus volgende winter kun je hier opwarmen .quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
KACHEL![]()
![]()
![]()
die heb ik ook maar is dicht gemetselt![]()
ik heb wel heel romantisch enkel glas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |