En verder:quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het glitterplaatjes succes in CRE, maar dat ligt gevoelig.
Vul mijn CV aan danquote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En verder:
- Legendarisch haxballer
- professioneel wielrenner (met melk)
- commentator bij Eurosport met authentiek Grunnings accent
Dat dacht ik alquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope, maar daar kun je topics voor maken toch, die zijn er genoeg. Een SC is om offtopic te ouwehoeren. Maar als je zin hebt mag je binnenkort naar de UTO/VBL SC BBQ komen.
Tussen de 40-45 geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Isa weet je wel hoe oud al die voetbaljongens zijn ?
hij had goede vis ja maar ik word liever niet behandeld als een hoer.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon stabiel natuurlijk, het is geen klein slootje waar het op zit. En het is ook geen bootje, groter dan de meeste huizen.
Visboer op de markt bij mosplein ? Had altijd lekkere makreel.
Eind september of zo ..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis echt van alles geloof ik.
Wanneer gaan we?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik alJullie SC heeft dus helemaal niets met Utopia te maken. Het is is alleen maar een gelegenheid om slap te ouwehoeren.
FOK-meets vinden in de realiteit weinig plaats. Ik heb er een paar meegemaakt van F&L: serieus de moeite waard bij lezingen en achteraf gezellig napraten.
Maar ja dat zit er hier niet in dus
Semi-prof he. En bezig aan een masteropleiding (van een zeer belangrijk vak). Als Alba dit leest is ze verkocht.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En verder:
- Legendarisch haxballer
- professioneel wielrenner (met melk)
- commentator bij Eurosport met authentiek Grunnings accent
Haar zeer gerespecteerde vader Chufi en tevens Valencia hooligan wil nog niet echt meewerken alleenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Semi-prof he. En bezig aan een masteropleiding (van een zeer belangrijk vak). Als Alba dit leest is ze verkocht.
Bij een vader die FOK!ker is zouden zoveel posts op FOK! toch als een pré moeten werken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar zeer gerespecteerde vader Chufi en tevens Valencia hooligan wil nog niet echt meewerken alleen
Inderdaad, viespeukquote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
hij had goede vis ja maar ik word liever niet behandeld als een hoer.
viespeuk dat het is.
bij mij in de buurt liggen er ook veel grote. lijkt me ergens wel knus in de winter.
Vrouwen zijn hier altijd welkom in de winter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
hij had goede vis ja maar ik word liever niet behandeld als een hoer.
viespeuk dat het is.
bij mij in de buurt liggen er ook veel grote. lijkt me ergens wel knus in de winter.
vorige maand stond ik in de playboy en volgende maand in de vogue.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je modellenwerk anders?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
vorige maand stond ik in de playboy en volgende maand in de vogue.
Wat is jouw bescheiden mening over collega Escha?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
alleen als er warme chocomelk is.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier altijd welkom in de winter.
Escha?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
Met slagroom?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
alleen als er warme chocomelk is.
ik heb echt zo'n romantisch winter plaatje bij al die boten
Jij bent Escha? Nice.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
We hebben een houtkachel, lichten uit kaarsje erbij en warme chocomel met slagroom.quote:
top.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw bescheiden mening over collega Escha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |