Johannes heeft overigensquote:
Demagoog Pascanusquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
WORDEN WE WERELDKAMPIOEN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik had meer ervaring met egyptenaren. maar dat kwam door de kerk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat, en moslims mogen mij, dus hij zal het niet verkloten als ik het breng.
Als het aan mn dochter had gelegen wel ...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En ik leer elke dag bij over landen als Bulgarije en Japan!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-een erkende cursus Spaans achter de rug
-Speelt de piano
-Zijn gevoel voor humor is legendarisch
-Een respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Hij zal je dochter met een dusdanige naam verafgoden (Haar persoonlijkheid is dan geheid geweldig). Is ze nog vrijgezel?
maar kan hij ook goed frituren?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-Speelt de piano
-Een respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Hij zal je dochter met een dusdanige naam verafgoden (Haar persoonlijkheid is dan geheid geweldig). Is ze nog vrijgezel?
ik heb alleen geroepen dat ik wel met hem het bed wil delen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon haten op Neemaar en je hoort er direct bij
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
LOL! Die van mij lag nog tot het WK op mijn magnetron. Of eigenlijk op mijn fruitschaal, op mijn magnetron, op de uien en uitlopende knoflook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, maar als het alternatief 40+ers zijn met een ware passie voor sjoelen/ESF is de keuze snel gemaakt.
Al is het met de aanwezigheid van Liesje bij voorbaat al een een uitgemaakte zaak natuurlijk
[..]
De kans is groot dat ik mijn vlaggetjes nog heb liggen daar waar ik ze die nacht nooit uit mijn haar heb gehaald![]()
Gewoon stabiel natuurlijk, het is geen klein slootje waar het op zit. En het is ook geen bootje, groter dan de meeste huizenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik had meer ervaring met egyptenaren. maar dat kwam door de kerk.
mis het soms wel![]()
maar de visboer niet. die was eng.
als het nou erg regend he, zo als paar weken terug.
voel je dat dan of blijft je huis dan gewoon stabiel drijven?
Ik weet niet of dat een populaire mening is. Nickgod, dat vind ik nou een knappe speler.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb alleen geroepen dat ik wel met hem het bed wil delen.
meer mening heb ik ook niet
Je bent Nasichef vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-Speelt de piano
Je bent ongeëvenaard daarin J0rdiii. Als je ergens dusdanig goed in bent heb je het volste recht om naar een compliment te vissen...quote:
Dus je bent bi?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb alleen geroepen dat ik wel met hem het bed wil delen.
meer mening heb ik ook niet
Too soon?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het glitterplaatjes succes in CRE, maar dat ligt gevoelig.
Ik wel.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het glitterplaatjes succes in CRE, maar dat ligt gevoelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |