dat wel ja. ze hadden een keer mijn band lek geprikt terwijl ik boodschappen was doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, daar rijd de bus altijd langs die ik pak. Wel veel mocro's daar. Woonboot is niet eng joh.
Ik ook. Gelijk beginnen met Ajax-Vitesse.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt heel erg zin in de kontsgekke eredivisie
True. Maar de eerste ronde is sowieso lastig te voorspellen. Alles kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eredivisie is knotsgek zoals je weet.
Soms, maar als het alternatief 40+ers zijn met een ware passie voor sjoelen/ESF is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet, of was dat tijdelijk?
De kans is groot dat ik mijn vlaggetjes nog heb liggen daar waar ik ze die nacht nooit uit mijn haar heb gehaaldquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou ja willen zeggen maar nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk geen idee waar je dat koopt.Ik heb ze nog nooit ergens zien liggen.
Ik wil je voortaan wel beschermen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
dat wel ja. ze hadden een keer mijn band lek geprikt terwijl ik boodschappen was doen.
kut kinderen
Ik wil best naar Spanje maar wie ga ik daar ontmoeten?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar Spanje en dan kun je dr ontmoeten ..
Fietstas wintquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelijk beginnen met Ajax-Vitesse.
Mocht ik rond die periode belangrijke tentamens of andere opdrachten hebben kom ik ook graag een keer buurten, het klinkt erg aanlokkelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, maar als het alternatief 40+ers zijn met een ware passie voor sjoelen/ESF is de keuze snel gemaakt.
Al is het met de aanwezigheid van Liesje bij voorbaat al een een uitgemaakte zaak natuurlijk
volgens mij woont daar iemand uit deze scquote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil je voortaan wel beschermen hoor. Maar mosplein is altijd nog beter dan A'dam-west.
gebeurde afgelopen 2 jaar ook. Die ploeg stunt altijd tegen de toppersquote:
Toen hadden ze spelers als Bony en Van Ginkel.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gebeurde afgelopen 2 jaar ook. Die ploeg stunt altijd tegen de toppers
Tuurlijk doe ik dat, en moslims mogen mij, dus hij zal het niet verkloten als ik het breng.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
volgens mij woont daar iemand uit deze sc![]()
scheld je dan ook de fietsenmaker uit die mijn band verder verkloot?
en geen nederlands spreekt
Mn dochter Albaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil best naar Spanje maar wie ga ik daar ontmoeten?
Gewoon haten op Neemaar en je hoort er direct bijquote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
het lijkt wel alsof het WK nog bezig is.
gezellig.
Mooie naamquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
gezellig.
WORDEN WE WERELDKAMPIOEN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
gezellig.
Ja ik weet hetquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon haten op Neemaar en je hoort er direct bij
[..]
Mooie naam
Uro¨ Đurđević heeft ons Bony nu al doen vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen hadden ze spelers als Bony en Van Ginkel.
De selectie van nu vind ik minder indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |