quote:Op zondag 20 juli 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog uitzonderingen
Eindhoven, Rotterdam en Almere zijn wel 3 van de lelijkste steden van Nederland, eerste 2 verpest en de derde altijd lelijk geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef isax het volgende:
eindhoven ziet er gelukkig niet uit als rotterdam.
maar welke gek 50 jaar geleden eindhoven heeft verkloot
Als jij eenmaal 50 ben en je benen zijn schoonheid verliezen zal je ook maar wat graag verkloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef isax het volgende:
eindhoven ziet er gelukkig niet uit als rotterdam.
maar welke gek 50 jaar geleden eindhoven heeft verkloot
Hoi.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra je Alba een warm hart toedraagt kun je moeilijk nog iets fouts doen.
Je voorziet gelijkspelletjes?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit een combo is, want dit gaat nooit lukken.
Als dit een combo is kun je beter je geld meteen door de plee spoelenquote:
noord. ik heb bij de koptische kerk gewoont. bij mosplein.quote:
Full-pull gegaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit een combo is kun je beter je geld meteen door de plee spoelen
Jij rookt toch niet, of was dat tijdelijk?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jou altijd. Neem jij de vlaggetjes mee voor het tussentijdse vermaak in het rookhok?
Aah, daar rijd de bus altijd langs die ik pak. Wel veel mocro's daar. Woonboot is niet eng joh.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef isax het volgende:
[..]
noord. ik heb bij de koptische kerk gewoont. bij mosplein.
noord is ook leuk![]()
maar een woonboot lijkt mij altijd eng.
Ik zou ja willen zeggen maar nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk geen idee waar je dat koopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jou altijd. Neem jij de vlaggetjes mee voor het tussentijdse vermaak in het rookhok?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eredivisie is knotsgek zoals je weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |