21 = 5quote:
Sommige dingen kan je beter niet voor uitkomen.quote:
Dit vraagt om tieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
We verwelkomen het voetbal volk als ze zulke pics plaatsen![]()
![]()
![]()
Alsjeblieftquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Tis echt een lelijke stad wel, wel gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Als Amsterdammer kan ik objectief zeggen dat Amsterdam> Eindhoven.
Alba is mijn dochter en ik vind het nu wel weer mooi genoeg geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Verwacht er niet teveel van. De meeste zitten op het niveau Ajax/Feyenoord-supporter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Lelijke stadquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt een lelijke stad wel, wel gezellig
jij woode er ooit?quote:
Eindhoven bedoel ikquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelijke stad. Jij bent op de verkeerde plekken geweest.
Lekker FoKken zeker ?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt een lelijke stad wel, wel gezellig
Brabant is sowieso gezellig, op de boeren die je op je achterhoofd met een bierflesje slaan na dan.quote:
Je hebt altijd nog uitzonderingenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. De meeste zitten op het niveau Ajax/Feyenoord-supporter.
Je bent zelf een Ajax/Feyenoord-supporter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. De meeste zitten op het niveau Ajax/Feyenoord-supporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |