Jij niet dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef isax het volgende:
Uh ja, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.
kloptquote:
Je zit in een sprinterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien komt het omdat ik teveel films van haar gezien heb waarin ze domme trutjes speelt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Ik geil ook op de benen van isax, mocht ik daar binnenkort een smaakvolle foto van zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.![]()
weet ik al niet meerquote:
Ik kan een foto van mijn benen maken, maar als dwerg zijn ze niet erg lang.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik al niet meer![]()
ik weet niet eens waarneer die is gemaakt aangezien ik nooit broeken draag eigenlijk.
bizar.
Maakt niet uitquote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had vorig jaar een goede kans om kampioen te worden.
Nu moeten ze weer 5 jaar op zo'n moment wachten.
sneijder, is that u?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan een foto van mijn benen maken, maar als dwerg zijn ze niet erg lang.
Na vijftien jaar ben je er wel aan gewend om geen kampioen te worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had vorig jaar een goede kans om kampioen te worden.
Nu moeten ze weer 5 jaar op zo'n moment wachten.
iedere keer als ik naar huis toe ga rij ik eerst voorbij psv en dan heb ik zoiets van awwwquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar huis toe ga rij ik eerst voorbij psv en dan heb ik zoiets van awww![]()
en als ik amsterdam binnen rijd denk ik nog altijd
Merdeka!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb indisch bloed, dus het is sneijder - 10cm.
dat is wel heel sneuquote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb indisch bloed, dus het is sneijder - 10cm.
Mijn punt is dat ik de COS hier af en toe inzakt tot een het niveau van Ruud = tosti en dat er af en toe best eens wat serieuzer over bepaalde onderwerpen gediscussieerd kan worden! En dat dus wel in relatie met Utopia. Waarom zou het ander een SC van Utopia zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
De meeste andere kijken andere hier kijken nog wel hoor. In het begin kwam hier amper iemand, dit topique liep voor geen meter. Nu loopt het een beetje. Wat is je punt?
Ik vind jou echt best wel een topuser.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar huis toe ga rij ik eerst voorbij psv en dan heb ik zoiets van awww![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou echt best wel een topuser.
Al is Amsterdam wel een leuke stad, het centrum dan
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt dat boeit ons niksquote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik de COS hier af en toe inzakt tot een het niveau van Ruud = tosti en dat er af en toe best eens wat serieuzer over bepaalde onderwerpen gediscussieerd kan worden! En dat dus wel in relatie met Utopia. Waarom zou het ander een SC van Utopia zijn?
Er zijn zat onderwerpen om over te praten: waarom de mensen in Utopia geselecteerd zijn zoals ze zijn, zich gedragen zoals ze zich gedragen, of er wel niet door "achter" gescript wordt etc.etc.
Maar dat boeit jullie dus blijkbaar allemaal niet?
Daar is hier geen plek voor. Je kan er wel een topic voor maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik de COS hier af en toe inzakt tot een het niveau van Ruud = tosti en dat er af en toe best eens wat serieuzer over bepaalde onderwerpen gediscussieerd kan worden! En dat dus wel in relatie met Utopia. Waarom zou het ander een SC van Utopia zijn?
Er zijn zat onderwerpen om over te praten: waarom de mensen in Utopia geselecteerd zijn zoals ze zijn, zich gedragen zoals ze zich gedragen, of er wel niet door "achter" gescript wordt etc.etc.
ben je een eindhovenaar of doe je gewoon gezellig mee?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou echt best wel een topuser.
Al is Amsterdam wel een leuke stad, het centrum dan
Dit is trouwens een V-IRMquote:
Nope, maar daar kun je topics voor maken toch, die zijn er genoeg. Een SC is om offtopic te ouwehoeren. Maar als je zin hebt mag je binnenkort naar de UTO/VBL SC BBQ komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is het niet een beetje warm voor deze kleding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ben Eindhovenaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:11 schreef isax het volgende:
[..]
ben je een eindhovenaar of doe je gewoon gezellig mee?
21 = 5quote:
Sommige dingen kan je beter niet voor uitkomen.quote:
Dit vraagt om tieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
We verwelkomen het voetbal volk als ze zulke pics plaatsen![]()
![]()
![]()
Alsjeblieftquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Tis echt een lelijke stad wel, wel gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Als Amsterdammer kan ik objectief zeggen dat Amsterdam> Eindhoven.
Alba is mijn dochter en ik vind het nu wel weer mooi genoeg geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Verwacht er niet teveel van. De meeste zitten op het niveau Ajax/Feyenoord-supporter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
![]()
![]()
Lelijke stadquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt een lelijke stad wel, wel gezellig
jij woode er ooit?quote:
Eindhoven bedoel ikquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lelijke stad. Jij bent op de verkeerde plekken geweest.
Lekker FoKken zeker ?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis echt een lelijke stad wel, wel gezellig
Brabant is sowieso gezellig, op de boeren die je op je achterhoofd met een bierflesje slaan na dan.quote:
Je hebt altijd nog uitzonderingenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. De meeste zitten op het niveau Ajax/Feyenoord-supporter.
Je bent zelf een Ajax/Feyenoord-supporter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. De meeste zitten op het niveau Ajax/Feyenoord-supporter.
zou niet in amsterdam willen wonen denk ikquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog uitzonderingen
Eindhoven, Rotterdam en Almere zijn wel 3 van de lelijkste steden van Nederland, eerste 2 verpest en de derde altijd lelijk geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef isax het volgende:
eindhoven ziet er gelukkig niet uit als rotterdam.
maar welke gek 50 jaar geleden eindhoven heeft verkloot
Als jij eenmaal 50 ben en je benen zijn schoonheid verliezen zal je ook maar wat graag verkloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:18 schreef isax het volgende:
eindhoven ziet er gelukkig niet uit als rotterdam.
maar welke gek 50 jaar geleden eindhoven heeft verkloot
Hoi.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra je Alba een warm hart toedraagt kun je moeilijk nog iets fouts doen.
Je voorziet gelijkspelletjes?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit een combo is, want dit gaat nooit lukken.
Als dit een combo is kun je beter je geld meteen door de plee spoelenquote:
noord. ik heb bij de koptische kerk gewoont. bij mosplein.quote:
Full-pull gegaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit een combo is kun je beter je geld meteen door de plee spoelen
Jij rookt toch niet, of was dat tijdelijk?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jou altijd. Neem jij de vlaggetjes mee voor het tussentijdse vermaak in het rookhok?
Aah, daar rijd de bus altijd langs die ik pak. Wel veel mocro's daar. Woonboot is niet eng joh.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef isax het volgende:
[..]
noord. ik heb bij de koptische kerk gewoont. bij mosplein.
noord is ook leuk![]()
maar een woonboot lijkt mij altijd eng.
Ik zou ja willen zeggen maar nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk geen idee waar je dat koopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jou altijd. Neem jij de vlaggetjes mee voor het tussentijdse vermaak in het rookhok?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eredivisie is knotsgek zoals je weet.
dat wel ja. ze hadden een keer mijn band lek geprikt terwijl ik boodschappen was doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, daar rijd de bus altijd langs die ik pak. Wel veel mocro's daar. Woonboot is niet eng joh.
Ik ook. Gelijk beginnen met Ajax-Vitesse.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt heel erg zin in de kontsgekke eredivisie
True. Maar de eerste ronde is sowieso lastig te voorspellen. Alles kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eredivisie is knotsgek zoals je weet.
Soms, maar als het alternatief 40+ers zijn met een ware passie voor sjoelen/ESF is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij rookt toch niet, of was dat tijdelijk?
De kans is groot dat ik mijn vlaggetjes nog heb liggen daar waar ik ze die nacht nooit uit mijn haar heb gehaaldquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou ja willen zeggen maar nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk geen idee waar je dat koopt.Ik heb ze nog nooit ergens zien liggen.
Ik wil je voortaan wel beschermen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
dat wel ja. ze hadden een keer mijn band lek geprikt terwijl ik boodschappen was doen.
kut kinderen
Ik wil best naar Spanje maar wie ga ik daar ontmoeten?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar Spanje en dan kun je dr ontmoeten ..
Fietstas wintquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelijk beginnen met Ajax-Vitesse.
Mocht ik rond die periode belangrijke tentamens of andere opdrachten hebben kom ik ook graag een keer buurten, het klinkt erg aanlokkelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, maar als het alternatief 40+ers zijn met een ware passie voor sjoelen/ESF is de keuze snel gemaakt.
Al is het met de aanwezigheid van Liesje bij voorbaat al een een uitgemaakte zaak natuurlijk
volgens mij woont daar iemand uit deze scquote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil je voortaan wel beschermen hoor. Maar mosplein is altijd nog beter dan A'dam-west.
gebeurde afgelopen 2 jaar ook. Die ploeg stunt altijd tegen de toppersquote:
Toen hadden ze spelers als Bony en Van Ginkel.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gebeurde afgelopen 2 jaar ook. Die ploeg stunt altijd tegen de toppers
Tuurlijk doe ik dat, en moslims mogen mij, dus hij zal het niet verkloten als ik het breng.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
volgens mij woont daar iemand uit deze sc![]()
scheld je dan ook de fietsenmaker uit die mijn band verder verkloot?
en geen nederlands spreekt
Mn dochter Albaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil best naar Spanje maar wie ga ik daar ontmoeten?
Gewoon haten op Neemaar en je hoort er direct bijquote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
het lijkt wel alsof het WK nog bezig is.
gezellig.
Mooie naamquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
gezellig.
WORDEN WE WERELDKAMPIOEN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
gezellig.
Ja ik weet hetquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon haten op Neemaar en je hoort er direct bij
[..]
Mooie naam
Uro¨ Đurđević heeft ons Bony nu al doen vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen hadden ze spelers als Bony en Van Ginkel.
De selectie van nu vind ik minder indrukwekkend.
Johannes heeft overigensquote:
Demagoog Pascanusquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
WORDEN WE WERELDKAMPIOEN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik had meer ervaring met egyptenaren. maar dat kwam door de kerk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat, en moslims mogen mij, dus hij zal het niet verkloten als ik het breng.
Als het aan mn dochter had gelegen wel ...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En ik leer elke dag bij over landen als Bulgarije en Japan!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-een erkende cursus Spaans achter de rug
-Speelt de piano
-Zijn gevoel voor humor is legendarisch
-Een respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Hij zal je dochter met een dusdanige naam verafgoden (Haar persoonlijkheid is dan geheid geweldig). Is ze nog vrijgezel?
maar kan hij ook goed frituren?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-Speelt de piano
-Een respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Hij zal je dochter met een dusdanige naam verafgoden (Haar persoonlijkheid is dan geheid geweldig). Is ze nog vrijgezel?
ik heb alleen geroepen dat ik wel met hem het bed wil delen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon haten op Neemaar en je hoort er direct bij
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
LOL! Die van mij lag nog tot het WK op mijn magnetron. Of eigenlijk op mijn fruitschaal, op mijn magnetron, op de uien en uitlopende knoflook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms, maar als het alternatief 40+ers zijn met een ware passie voor sjoelen/ESF is de keuze snel gemaakt.
Al is het met de aanwezigheid van Liesje bij voorbaat al een een uitgemaakte zaak natuurlijk
[..]
De kans is groot dat ik mijn vlaggetjes nog heb liggen daar waar ik ze die nacht nooit uit mijn haar heb gehaald![]()
Gewoon stabiel natuurlijk, het is geen klein slootje waar het op zit. En het is ook geen bootje, groter dan de meeste huizenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik had meer ervaring met egyptenaren. maar dat kwam door de kerk.
mis het soms wel![]()
maar de visboer niet. die was eng.
als het nou erg regend he, zo als paar weken terug.
voel je dat dan of blijft je huis dan gewoon stabiel drijven?
Ik weet niet of dat een populaire mening is. Nickgod, dat vind ik nou een knappe speler.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb alleen geroepen dat ik wel met hem het bed wil delen.
meer mening heb ik ook niet
Je bent Nasichef vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-Speelt de piano
Je bent ongeëvenaard daarin J0rdiii. Als je ergens dusdanig goed in bent heb je het volste recht om naar een compliment te vissen...quote:
Dus je bent bi?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb alleen geroepen dat ik wel met hem het bed wil delen.
meer mening heb ik ook niet
Too soon?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het glitterplaatjes succes in CRE, maar dat ligt gevoelig.
Ik wel.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En verder:quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vul mijn CV aan danquote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En verder:
- Legendarisch haxballer
- professioneel wielrenner (met melk)
- commentator bij Eurosport met authentiek Grunnings accent
Dat dacht ik alquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope, maar daar kun je topics voor maken toch, die zijn er genoeg. Een SC is om offtopic te ouwehoeren. Maar als je zin hebt mag je binnenkort naar de UTO/VBL SC BBQ komen.
Tussen de 40-45 geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Isa weet je wel hoe oud al die voetbaljongens zijn ?
hij had goede vis ja maar ik word liever niet behandeld als een hoer.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon stabiel natuurlijk, het is geen klein slootje waar het op zit. En het is ook geen bootje, groter dan de meeste huizen.
Visboer op de markt bij mosplein ? Had altijd lekkere makreel.
Eind september of zo ..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis echt van alles geloof ik.
Wanneer gaan we?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik alJullie SC heeft dus helemaal niets met Utopia te maken. Het is is alleen maar een gelegenheid om slap te ouwehoeren.
FOK-meets vinden in de realiteit weinig plaats. Ik heb er een paar meegemaakt van F&L: serieus de moeite waard bij lezingen en achteraf gezellig napraten.
Maar ja dat zit er hier niet in dus
Semi-prof he. En bezig aan een masteropleiding (van een zeer belangrijk vak). Als Alba dit leest is ze verkocht.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En verder:
- Legendarisch haxballer
- professioneel wielrenner (met melk)
- commentator bij Eurosport met authentiek Grunnings accent
Haar zeer gerespecteerde vader Chufi en tevens Valencia hooligan wil nog niet echt meewerken alleenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Semi-prof he. En bezig aan een masteropleiding (van een zeer belangrijk vak). Als Alba dit leest is ze verkocht.
Bij een vader die FOK!ker is zouden zoveel posts op FOK! toch als een pré moeten werken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar zeer gerespecteerde vader Chufi en tevens Valencia hooligan wil nog niet echt meewerken alleen
Inderdaad, viespeukquote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
hij had goede vis ja maar ik word liever niet behandeld als een hoer.
viespeuk dat het is.
bij mij in de buurt liggen er ook veel grote. lijkt me ergens wel knus in de winter.
Vrouwen zijn hier altijd welkom in de winter.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
hij had goede vis ja maar ik word liever niet behandeld als een hoer.
viespeuk dat het is.
bij mij in de buurt liggen er ook veel grote. lijkt me ergens wel knus in de winter.
vorige maand stond ik in de playboy en volgende maand in de vogue.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je modellenwerk anders?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
vorige maand stond ik in de playboy en volgende maand in de vogue.
Wat is jouw bescheiden mening over collega Escha?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
alleen als er warme chocomelk is.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier altijd welkom in de winter.
Escha?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
Met slagroom?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
alleen als er warme chocomelk is.
ik heb echt zo'n romantisch winter plaatje bij al die boten
Jij bent Escha? Nice.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
We hebben een houtkachel, lichten uit kaarsje erbij en warme chocomel met slagroom.quote:
top.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw bescheiden mening over collega Escha?
KACHELquote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben een houtkachel, lichten uit kaarsje erbij en warme chocomel met slagroom.
Houdt ze van Black metal inclusief corpse paint?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop dat één van jullie een band heeft, want Isax is een echte groupie.
Goed mogelijk. Anders kun je altijd nog terugvallen op je kennis van dit boek.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt ze van Black metal inclusief corpse paint?
En als hij klaar is, dan is Emile Schelgod aan de beurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Alsof de vriendin van Dannygod tijd heeft om te FOK!ken. Die woont haar helemaal uit
waarom ook niet. doe niet zo moeilijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt ze van Black metal inclusief corpse paint?
Die kunnen we wel oprichten, ik speel de piano.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop dat één van jullie een band heeft, want Isax is een echte groupie.
ey sla mijn fotos niet opquote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Anders kun je altijd nog terugvallen op je kennis van dit boek.
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry voor mijn stilte, maar ik heb een discussie over open relaties, pedofilie en sm in een andere SC
Goed plan. Ik doe mondharmonica.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen we wel oprichten, ik speel de piano.
heftigen gesprekken zijn niet goed voor het slapen gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sorry voor mijn stilte, maar ik heb een discussie over open relaties, pedofilie en sm in een andere SC
Linkje, klinkt boeiend, dan heb ik nog wat te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen probleem, dat vind ik ook leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
ey sla mijn fotos niet op![]()
nu weten al die mannen dat ik harry potter leuk vind.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
ey sla mijn fotos niet op![]()
nu weten al die mannen dat ik harry potter leuk vind.
Ik deed geeneens de moeite voor deze post wetende dat je toch eerder zou zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, dat vind ik ook leuk.
De adaptatie van Brad Neely vind ik nog leuker.
Gaat dit over de date van Stijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus volgende winter kun je hier opwarmen .quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
KACHEL![]()
![]()
![]()
die heb ik ook maar is dicht gemetselt![]()
ik heb wel heel romantisch enkel glas.
Daar heb ik ook een hekel aan, gelukkig ben ik een nuchtere Groningerquote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter is mooier dan Jessica en vrijgezel (voor zo ver ik het weet) Maar ze heeft een hekel aan opgeFokte Dutchboys...
Hoe kun je nu zoiets stellen na dat CV. De klasse spat er werkelijk waar vanafquote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter is mooier dan Jessica en vrijgezel (voor zo ver ik het weet) Maar ze heeft een hekel aan opgeFokte Dutchboys...
Dat onderwerp bespreken ze daar wekelijks met altijd dezelfde kortzichtige uitkomsten.quote:
Zet 'r maar op Marktplaats. Niet in mijn SC graag.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
Blokfluitquote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef isax het volgende:
ik speel piano, gitaar en blokfluit.
maar een blokfluit heb ik al sinds de brugklas niet aangeraakt
kunnen we dan wel eerst langs die veeeeelste dure antiek loods fietsen?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus volgende winter kun je hier opwarmen .
How the wine talks!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed geeneens de moeite voor deze post wetende dat je toch eerder zou zijn
Ik hoorde wel dat broeder Dven een open relatie heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je nu zoiets stellen na dat CV. De klasse spat er werkelijk waar vanaf
[..]
Dat onderwerp bespreken ze daar wekelijks met altijd dezelfde kortzichtige uitkomsten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
KACHEL![]()
![]()
![]()
die heb ik ook maar is dicht gemetselt![]()
ik heb wel heel romantisch enkel glas.
Als het niet te koud is welquote:Op zondag 20 juli 2014 01:43 schreef isax het volgende:
[..]
kunnen we dan wel eerst langs die veeeeelste dure antiek loods fietsen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
ja was echt heel geil moet ik zeggen.
zo niet mijn ding.
waarom heb je het opgeslagen?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Is toch leuk, kun je met ze daarover babbelen.
Bingoquote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef isax het volgende:
[..]
waarom heb je het opgeslagen?
ik krijg er vieze gedachtes bij
geen idee, had nooit zin om daar helemaal heen te fietsen in de winter.quote:
Ze is meer van jouw leeftijd dan de mijne LR.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zoek nog altijd naar de foto van je benen anders, jeetje.
lol. die zweef nog ergens rond.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef isax het volgende:
[..]
waarom heb je het opgeslagen?
ik krijg er vieze gedachtes bij
nee denken dat hij vieze gedachtens heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wat ook?
Ik heb jouw foto niet opgeslagen hoor.![]()
Ik hou alleen van mannen.
ergens boven in dit topic. is geen spannende kinky foto hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon uit die benen niet al te veel opmaken om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is meer van jouw leeftijd dan de mijne LR.
Heb je nog zo gewaarschuwd.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat dacht jij dan dat ze met die foto's doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
nee denken dat hij vieze gedachtens heeft
[..]
ergens boven in dit topic. is geen spannende kinky foto hoor.
Ik heb hier een tekening van haar van de Martinitoren ... Kunstwerkje Maar ze spreekt nog amper Nedrlands , dus Gronings zal heel moeilijk wpordenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan, gelukkig ben ik een nuchtere Groninger![]()
Dan lopen onze onderhandelingen hier spaak. Ik ben nou eenmaal erg trots op mijn Groningse accent.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier een tekening van haar van de Martinitoren ... Kunstwerkje Maar ze spreekt nog amper Nedrlands , dus Gronings zal heel moeilijk wporden
geen van de fotos die ik hier heb gepost zijn pomp waardig in ieder gevalquote:Op zondag 20 juli 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat dacht jij dan dat ze met die foto's doen.
dat wilde ik net zeggen. dan geef je jezelf teveel eer.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef isax het volgende:
[..]
geen van de fotos die ik hier heb gepost zijn pomp waardig in ieder geval
Niet elke fokker is zo wanhopig hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt en toch worden ze er waarschijnlijk voor gebruikt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef isax het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Laat ik nou net een fetisj voor paraplu's hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
ergens boven in dit topic. is geen spannende kinky foto hoor.
Propaganda.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en toch worden ze er waarschijnlijk voor gebruikt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Laat ik nou net een fetisj voor paraplu's hebben
Rawr
Het grootste gedeelte van het internet bestaat uit porno en andere geile shit, maar die donkere wazige foto waarop niks te zien is van Isax is zo geil dat je het simpelweg niet kan laten toch.quote:
En goquote:Op zondag 20 juli 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr
Waarom bewaar je hem dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van het internet bestaat uit porno en andere geile shit, maar die donkere wazige foto waarop niks te zien is van Isax is zo geil dat je het simpelweg niet kan laten toch.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki houdt van mij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En go
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20130207/women%20jessica%20alba%20umbrellas%202167x3250%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_36.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr
Wow...quote:
Jawel, maar waarom zei isax dat dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet bewaard, je weet niet dat alles blijft staan?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan lopen onze onderhandelingen hier spaak. Ik ben nou eenmaal erg trots op mijn Groningse accent.
Tis nait anders .. Of je komt met een perfect business plan en dan komen we misschien een stap verder ..quote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan lopen onze onderhandelingen hier spaak. Ik ben nou eenmaal erg trots op mijn Groningse accent.
Ik zal Alba drie keer zoveel adoreren als J Alba.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Tis nait anders .. Of je komt met een perfect business plan en dan komen we misschien een stap verder ..
Jammer dat je over zijn perfecte Frans heenkijkt en zijn gevolgde erkende Spaanse cursus. Hoeveel meer kan een man doen om zijn goede bedoelingen duidelijk te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Tis nait anders .. Of je komt met een perfect business plan en dan komen we misschien een stap verder ..
Ik was zelfs tot een vervolgcursus bereid.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je over zijn perfecte Frans heenkijkt en zijn gevolgde erkende Spaanse cursus. Hoeveel meer kan een man doen om zijn goede bedoelingen duidelijk te maken
dat werd gevraagd toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allemaal mannen.![]()
Gelukkig ben jij er ook nog en isa natuurlijk maar die heeft ze ook gelokt.
Dit vind ik echt een heel leuk gifjequote:
Ik was een uur geleden praktisch naar bed met je tering DM'squote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was zelfs tot een vervolgcursus bereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |