Haha ik zag laatst getinte gozer die zulk haar had. Zag hem eerst van achter dacht van mooi haarquote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
beetje jong maar mooie volle lippen
en die krullen
hahaha dude nu je daar over begint hequote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha ik zag laatst getinte gozer die zulk haar had. Zag hem eerst van achter dacht van mooi haarwas het een man
nee niet daaromquote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha te laat. Je hebt de ramadan gefaald. Allah zag het ook
Hehe zoiets gebeurde een keer op m'n werk. Liep nieuwe collega met lang haar, skinny jeans. Andere collega zat hem echt na te staren. Vloeken toen die hoorde dat het een man is hehehequote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha dude nu je daar over begint he
keertje paar jaar terug. Ik was bij burgerking stond een meisje met kort haar achter de kassa. Ik dus beetje sjansen want ik vind kort haar wel wat hebben. Blijkt het een dude te zijn_!
Tegenwoordig worden de verschillen steeds kleinerquote:Op zondag 20 juli 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zoiets gebeurde een keer op m'n werk. Liep nieuwe collega met lang haar, skinny jeans. Andere collega zat hem echt na te staren. Vloeken toen die hoorde dat het een man is hehehe
Is het raar als ik dit tof vind?quote:
Echt hequote:
ik heb nu een boy uit belo horizonte brasil gefixtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt heKom naar 't Bölke in Tukkerland, genoeg hete bois te fixen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |