SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ohja Derek, die had pas lekkere sapjes kunnen maken daar!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergeet Derek niet. Met RuuT, Jimmy, Dennis en Derek. De ware Utopianen.![]()
Ging toch ook weer lekker met die pizza's ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa zeiken over dat Gio thuis niks hoeft te betalen. 'Sommige mensen moeten hard werken' .
Hoe krijgt ze het weer de tandeloze schmoel uit.
En dan chemical X erbij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ohja Derek, die had pas lekkere sapjes kunnen maken daar!
Hij heeft anders aardig wat reuring teweeg gebracht met zijn losse flodder over dat stelen, maar om namen en rugnummers te noemen was hij weer te laf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat ik dan zeggen dat z'n stoken weinig effectief zal zijn, voor nu in ieder geval.
Daar verschillen we dan van mening over. Als er in de beschaafde wereld een tragedie als deze plaatsvindt, vind ik dat daar best even bij stil mag worden gestaan. De vergelijking met de wereld waar hij vandaan komt gaat volledig mank, aangezien geweld daar bijna tot levenskunst is verheven.quote:Wat betreft de reactie kan ik me daar eigenlijk wel in vinden. De aandacht ervoor is buiten alle proporties, als je het mij vraagt.
Dat vind ik niet echt stoken. Eerder een probleem aankaarten. De uitvoering was idd niet vlekkeloos.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft anders aardig wat reuring teweeg gebracht met zijn losse flodder over dat stelen, maar om namen en rugnummers te noemen was hij weer te laf.
[..]
Daar verschillen we dan van mening over. Als er in de beschaafde wereld een tragedie als deze plaatsvindt, vind ik dat daar best even bij stil mag worden gestaan. De vergelijking met de wereld waar hij vandaan komt gaat volledig mank, aangezien geweld daar bijna tot levenskunst is verheven.
Wat een vervelend wijf is dat ook !quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef formule het volgende:
Nietsnut Isa is weer de vloer aan het vegen van de slaapkamer
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat een vervelend wijf is dat ook !
Hoe durft ze daar de armen uit de mouwen te steken !
Belachelijk, elite stem !
Ik voel een Nico zonder Rienkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
Ik voel een Nicolien en Isa Live in de Loods aankomen.
Met sommige mensen heb je nou eenmaal die klik, weet je ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura is echt heel blij met die B&B-gasten. Lekker de hele avond over zichzelf praten.
En de grote vraag: gaat ze de moeder of de dochter hosselen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura is echt heel blij met die B&B-gasten. Lekker de hele avond over zichzelf praten.
Ik zie Ivan nergens en waar zijn onze 2 lievelingen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
Die gezichtsuitdrukkingen van Ivan zijn echt geniaal.
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik zie Ivan nergens en waar zijn onze 2 lievelingen?
Vreselijk mens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef lorrie03 het volgende:
Charlotte wil dat sonny en cher nico stil doen.
Sonny: oh nu wil jij slapen en dan moet het stil zijn? gisteren wou ik slapen en maakte je me wakker..
tsssss die moet echt even normaal doen hoor
heb ik gemist wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vreselijk mens.
Vanmiddag ook met die pizza's, walgelijk.
Ja dat gaat mooi nie door omdat camera's mag ik toch hopen, ookal is ze het prinsesje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte hoort dat de B&B hoeren een klamboe mee hebben.
'Achterlaten!'
Was een kinderverjaardag, waren pizza's besteld voor de kinderen, die ook betaald moesten worden door de gasten, Lot heeft zo'n beetje 1 hele pizza alleen opgevreten.quote:
Van de drie!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was een kinderverjaardag, waren pizza's besteld voor de kinderen, die ook betaald moesten worden door de gasten, Lot heeft zo'n beetje 1 hele pizza alleen opgevreten.
4 toch?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ruud:op of onder het kalf Billy hinnekent er naast?
waarom laat haar door eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef formule het volgende:
[..]
Pizza eten Maar Lot moet echt geholpen worden met haar eet probleem
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Kan ook. In ieder geval niet in verhouding van het totaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |