Oei, werken in dit weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Ochtendje werken heb ik er toch al opzitten. En heb nooit zo'n last van de warmte. Hoe gaat het bij jou?
Geen idee wat het woord is. Van de week was het nog warmer, nu valt het wel meequote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oei, werken in dit weer.Flinke bink ben je! Of binkin wat is het vrouwelijke woord voor bink? Hmm boven is het te warm dus zit ik op een oude krakkemikkige laptop.
verder gaat he wel.
Dat is zo, ik wilde eerst het badje opzetten maar toen besefte ik me hoeveel werk dat is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geen idee wat het woord is. Van de week was het nog warmer, nu valt het wel meeGaat toch straks onweren.
Niks mis met een oude krakkemikkige laptop
Als je hem nou neerzet regent ie straks volquote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, ik wilde eerst het badje opzetten maar toen besefte ik me hoeveel werk dat is.En dan nog zeker een paar uur wachten eerder dat ding vol is.
Ja maar dat is ook flink pompen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je hem nou neerzet regent ie straks vol
Flamoes open gooien dan komt het feestje vanzelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Spook500 het volgende:
Zin hebben in een feestje maar het is te warm en weet geen tof feest.
Klacht: Te warm en niet weten waar een tof feest is.
Thats not how i roll hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:43 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Flamoes open gooien dan komt het feestje vanzelf
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 20 juli 2014 12:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook flink pompen.maar k kan dan wel een flyer ophangen dat chicks in bikini welkom zijn. Zou jij in je bikini bij een wildvreemde in het badje springen?
Je hebt wel gelijk denk ik. Zin om naar de tongelreep te gaan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietKan je beter naar een zwembad gaan
neujquote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk denk ik. Zin om naar de tongelreep te gaan?
Oi het was voor Elmer bedoelt.quote:
Is mij net iets te verquote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk denk ik. Zin om naar de tongelreep te gaan?
Hmm jammer de bammer...quote:
In de buurt is overtrokken... uurtje met de trein of auto denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Spook500 het volgende:
[..]
[..]
jezus woon je in de buurt van eindhoven ja?
3 kwatier met de bus hier jeujquote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In de buurt is overtrokken... uurtje met de trein of auto denk ik.
[..]quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Spook500 het volgende:
[..]
In de buurt is overtrokken... uurtje met de trein of auto denk ik.
Vandaag niet veel meer. Misschien vanavond nog terrasje pakken (mocht het niet stormen)quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm jammer de bammer...Wat ga je vandaag nog doen eigenlijk?
Kom je dan vanuit het noorden of vanuit het zuiden?quote:
Ik hoop dat het gaat stormen zo warm, ik had altijd dromen dat ik een eigen smederij had, en met dit weer buiten zou staan op een marktplein of zo. Waar ik op een aambeeld sla en alle mooie dames naar mijn goddelijke lichaam kijken helaas heb ik geen smederij en of aambeeld of de skills om dit te doen en ik heb ook geen goddelijk lichaam. Maar een man mag dromen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vandaag niet veel meer. Misschien vanavond nog terrasje pakken (mocht het niet stormen)
Hehe, tuurlijk mag dat. Zolang je verder maar wel tevreden bentquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat stormen zo warm, ik had altijd dromen dat ik een eigen smederij had, en met dit weer buiten zou staan op een marktplein of zo. Waar ik op een aambeeld sla en alle mooie dames naar mijn goddelijke lichaam kijken helaas heb ik geen smederij en of aambeeld of de skills om dit te doen en ik heb ook geen goddelijk lichaam. Maar een man mag dromen.
wquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat stormen zo warm, ik had altijd dromen dat ik een eigen smederij had, en met dit weer buiten zou staan op een marktplein of zo. Waar ik op een aambeeld sla en alle mooie dames naar mijn goddelijke lichaam kijken helaas heb ik geen smederij en of aambeeld of de skills om dit te doen en ik heb ook geen goddelijk lichaam. Maar een man mag dromen.
wat voor muziek vinden jullie kekquote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk mag dat. Zolang je verder maar wel tevreden bent
Dat is zo, dat is zo. Ik ben wel tevreden hoor, alles gaat wel okay.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk mag dat. Zolang je verder maar wel tevreden bent
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:00 schreef Spook500 het volgende:
[..]
w
[..]
wat voor muziek vinden jullie kek
das wel te doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, dat is zo. Ik ben wel tevreden hoor, alles gaat wel okay.
Bij jou ook?
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon feesten er is vast wel wat te doen ergens.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
das wel te doen.
ben vandaag nog steeds in een dusbtep/drum n bass mood en wil nog steeds een feestje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |