je maakt me bang.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
topkek
ik neem wel paar maten mee , wel zo eerlijk
en dan maak ik wel paar pikante foteus van je voor fok
Ja, echt wel. Jammer weer hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
bby jij wil me fcken
maar ik benhard2get sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Jammer weer hoor.hihihi it's funny cuz its true bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
je hoeft niet bang te zijnquote:
Ze willen mij niet ontslaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:50 schreef Druppelss het volgende:
[..]zorg dat je ontslagen word dan.. pff
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hihihi it's funny cuz its true bby
FOK!ken op je werk de hele dag.quote:
JAJAAquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij doen gewoon einde ban feest op fok, ja toch?
Jij bent te lief om te ontslaan dat weet ik zeker.quote:
Zo lief ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent te lief om te ontslaan dat weet ik zeker.
Maar die olifant is zo schattig en lief...quote:
Ja, de olifant welquote:Op zondag 20 juli 2014 12:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar die olifant is zo schattig en lief...
Ja en ik identificeer mensen aan de hand van hun UI en ondertitel. En Elmer de olifant is zo lief....quote:
Dat doe ik altijd onbewustquote:Op zondag 20 juli 2014 12:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja en ik identificeer mensen aan de hand van hun UI en ondertitel. En Elmer de olifant is zo lief....Wat doe je met mijn gedachten, deze mind-tricks.
Ik vergeef het je. Heb je ook last van de warmte? Of gaat het wel goed daar?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd onbewustSorry Spongeboss, was niet de bedoeling
Gaat wel goed. Ochtendje werken heb ik er toch al opzitten. En heb nooit zo'n last van de warmte. Hoe gaat het bij jou?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Heb je ook last van de warmte? Of gaat het wel goed daar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |