2 dagen over datum, is dat nog vers?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Uhuh, gassen, is t niet over de datum? dan aardappeltjes in een vergiet doen en afspoelen.
Het wás al nooit vers, maar je gaat er niet dood aan, wel lekker vaak naar het toiletquote:
Je bent zelf nooit vers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wás al nooit vers, maar je gaat er niet dood aan, wel lekker vaak naar het toilet
Ontgiften heet die schijterij nu geloof ik
Levende octopus!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het freshte wat je ook geconsumeerd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Verse vis van de grill.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het freshte wat je ook geconsumeerd hebt?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Levende octopus!Gefeliciteerd dat je op je opleiding mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je op je opleiding mag blijven![]()
![]()
![]()
Dat snap ik. Ik ben heel blij voor je en vind het top.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ben zoveel vrolijker nu
gefeliquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je!
paellaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee wat ik vandaag weer moet gaan eten.
melk rechtstreeks uit de....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yup. Verser kan niet denk ik. Of je moet Aquaman heetten.
Kind toch, ga lekker zitten of pleurt ff in het zwembad en neem een drankie van me!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
Topdag met een afsluiter van kut heb ik jou daar.
Lekke band in de stad, geen bus die naar dit gehucht meer rijd, gelukkig een ouder van een vriendin van mijn dochter die me ophaalde.![]()
Nu hopen dat mijn scooter de nacht overleeft in rotterdam
Nah meeste dingen blijven wel veel langer goed, melk van een week over tijd is tegenwoordig ook primaquote:
Oeeeh eindelijk te horen gekregen? Ben je gewoon helemaal door of moet je dingen inhalen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ze willen dat je constant nieuwe koopt. Goeie shit weggooien en nieuwe shit halen. Consumeren zul je, kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah meeste dingen blijven wel veel langer goed, melk van een week over tijd is tegenwoordig ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |