Dan ga jij toch lekker pik likken hommeltje.quote:
Mannen zijn eigenlijk ook kut, nadat sp zo onaardig tegen me deed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker pik likken hommeltje.
pikkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker pik likken hommeltje.
aseksueel worden dan maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Mannen zijn eigenlijk ook kut, nadat sp zo onaardig tegen me deed.
kutleefquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Graag, ik blijf toch altijd maagd.
Krijg m niet omhoog in dezer hittequote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had het wijf daar meteen anaal genomen. Dat zal d'r leren een grote bek te hebben!
Die krijgt hij ook niet omhoog, vandaar dit topic, zoals een echte FOK!ker betaamt.quote:
Die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Die krijgt hij ook niet omhoog, vandaar dit topic, zoals een echte FOK!ker betaamt.
Diep nadenken dan maar.quote:
Period, period.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:
Net er moest iets zwaar getild worden dus een vrouwelijke collega wist dat ook en vroeg aan mij "is dit zwaar", waarmee se naar mijn inziens wilde zeggen "til jij het!". Wat ik sowieso al wilde doen. Dus ik zeg ja ik til het wel.
Nou wat er toen gebeurde! Godallemachtig! Een hele klaagzang:
"Ja dat betekent niet dat jij het hoeft te doen ik vroeg het alleen zodat ik misschien kon helpen als het zwaar is en het is niet dat je als man gelijk sterker bent dus ik snap niet zo goed waarom jij het gelijk zegt denk je dat ik niet iets kan tillen ofzo dat slaat toch nergens op ik had het ook gewoon kunnen doen als jij dat kan"
Dus ik deed een diepe zucht want het is veel te warm voor die discussie en gaf haar de: ""
Klacht: zeikwijven
Nope, nog maar eens nadenken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met dit weer.
(denk dat het iets met rukken te maken heeft, klopt dat? )
Gewoon een keertje op tentenkamp sturen met deze man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:
Dus ik deed een diepe zucht want het is veel te warm voor die discussie en gaf haar de: ""
Klacht: zeikwijven
Eigenlijk wel he, maar had er helemaal geen zin. Normaal is ze best wel aardig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je had als antwoord moeten geven dat je daar maar op één manier achterkomt. Geen gezeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |