Uwe boy ging gisteren met zijn boys naar een Red Cup party (Amerikaans feestje) na gechillt te hebben in de tuin.
Aangezien het stikheet buiten was nog steeds koos ju boy voor een shorts, t-shirt en zonnebril. (zie spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal binnen was de muziek van de DJ's in het voorprogramma eginszins slecht en nog tamelijk rustig maar al snel na een uur kwam er goede muziek van een andere DJ in het voorprogramma en werd het steeds drukker waarna The Chainsmokers opkwamen en de hele zaal los ging op de zware beats.

Rond een uur of 3 nadat de meeste dronken waren en ik nog steeds geen chick had gescoord ondanks dat ik yolo ging, ik had zelfs een poging gedaan op een chick met een maatje meer (chicks met maatjes meer

) die eerst wel zin had maar uiteindelijk niet wou zoenen of naar huis gaan. Uiteindelijk dus veel gebitch'd.
Dus uiteindelijk ging ik wat eten met een vriend en omdat je na 3 uur blijkbaar niet meer naar binnen mag zijn we naar huis gegaan.
Klacht: Vrouwen die bitchen.
Anti-klacht: Red Cup Party en The Chainsmokers.

Extra klacht: Mijn 3 jaar oude laptop die te heet wordt en bij het schrijven van "klacht: Vrouwen die bitchen" uitviel en al mijn tekst weg.
Extra anti-klacht: Google Chrome die zelfs je tekst onthoudt en herstelt.