Pics?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Toch zitten er volgens mij best wat lekkertjes op FOK! hoor
dan mag je ze dus wel verkrachten toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Meisjes van onder de 16 (de girlscene doelgroep) zijn geen vrouwen.
Veel plezier met jezelf vergiftigen, kneusjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef .sfinx het volgende:
[..]
niet op campsite X zitten
drugs, drank en hoeren
yolo tog nerdjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel plezier met jezelf vergiftigen, kneusje
Oke dat is wel wat veelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wait, what? 129 miljoen keer een miljoen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:17 schreef Newbie114 het volgende:
Naar campzone gaan en dan nog durven te klagen
True storyquote:Op maandag 21 juli 2014 07:16 schreef Pharkus het volgende:
Op andere fora misschien, maar hier op FOK! zit toch wel de crème de la crème van de chimi's
Moiquote:Op maandag 21 juli 2014 07:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wie behoort daar allemaal toe dan
Goede post in dat topic. Mooi om te zien dat het veelal genegeerd wordt, zegt ook wel wat. (ik heb dm-ban, dus moet maar zo)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wait, what? 129 miljoen keer een miljoen?
ASS TO MOUTH.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef Soor het volgende:
De logica dat ik geen vrouwelijke vrouw kan zijn omdat ik op FOK! zit ontgaat mij een beetje.. Maar gelukkig kan TS mij vast wel vertellen wat ik als vrouwelijke vrouw in vervolg de hele dag moet gaan doen?
is wel lache, maar je hebt zeg maar het kneuzen nerden gedeelte op campzone, met name veld A t/m D zijn nerdplaces. Veld X is waar het allemaal gebeurt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |