Hoop voor je dat dit werktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
Shit ik voldoe aan je stereotype 'vrouw waar iets mis mee is'. Nu die 129038012 miljoen andere borderline gevallen nog categoriseren die níet gamen en op fok zitten.
Ik hoop voor TS dat dit werkt, helpt hem om iets beter met z'n autisme om te kunnen gaan.quote:
Wat een stoere man. Hij doet net alsof hij niet verder heeft gelezen omdat je spelfouten maakt. Hij is wel heel erg tof.quote:
Beschrijf 'vrouwen vrouwen' eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Tomansss het volgende:
Ben wel eens naar campzone geweest en daar had je ook die vrouwen. Het zijn zeg maar net geen vrouwen vrouwen....
Wil je nou expres die negatieve aandacht?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
En bedankt... Ik game en zit op FOK! dus nu ben ik blijkbaar geen vrouwelijke vrouw.
Een vrouw met een steekje los dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
En bedankt... Ik game en zit op FOK! dus nu ben ik blijkbaar geen vrouwelijke vrouw.
Dat wordt een karweitje, succes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
Shit ik voldoe aan je stereotype 'vrouw waar iets mis mee is'. Nu die 129038012 miljoen andere borderline gevallen nog categoriseren die níet gamen en op fok zitten.
Denk meer dat het een vraag naar bevestiging is om zichzelf in een slactofferrol te zetten, beste NutZ.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nou expres die negatieve aandacht?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Tomansss het volgende:
Ik weet niet maar vaak is daar wat mee. Het is het net niet zeg maar. Ben wel eens naar campzone geweest en daar had je ook die vrouwen. Het zijn zeg maar net geen vrouwen vrouwen....
Klacht: gamende vrouwen en vrouwen op forums.
Sub klacht: godgallige teringhitte. Moet zo bezorgen van 3 tot 6.
Fuck you. Misschien moet je eens niet alles wat ik post serieus nemen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nou expres die negatieve aandacht?
;squote:
Ok bedankt bert de psycholoogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk meer dat het een vraag naar bevestiging is om zichzelf in een slactofferrol te zetten, beste NutZ.
Het is niet zo zeer dat ik iets tegen jullie soort heb maar het viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat ik iets tegen jullie soort heb maar het viel me gewoon op.
Niets mis met hoeren op hoge hakken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Myrr het volgende:
Wat moet je ook met vrouwelijke-vrouwen-vrouwen. Drie uur wachten voor je de deur uit kan omdat mevrouw nog moet opmaken, langzaam lopen omdat die stomme kut op naaldhakken door het centrum met de daarbij behorende straatklinkers loopt, Gilmore Girls moeten kijken.
Meh, ik game niet meer hoor maar dat soort meisjesmeisjesvriendinnen vind ik altijd heel vermoeiend. Smeer je kop in het weekend lekker vol maar niet iedere doordeweekse dag en zelfs op dagen als vandaag dat je gezicht eraf smelt omdat je drie lagen make-up op hebt.
Wat een wijsheidquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Myrr het volgende:
Wat moet je ook met vrouwelijke-vrouwen-vrouwen. Drie uur wachten voor je de deur uit kan omdat mevrouw nog moet opmaken, langzaam lopen omdat die stomme kut op naaldhakken door het centrum met de daarbij behorende straatklinkers loopt, Gilmore Girls moeten kijken.
Meh, ik game niet meer hoor maar dat soort meisjesmeisjesvriendinnen vind ik altijd heel vermoeiend. Smeer je kop in het weekend lekker vol maar niet iedere doordeweekse dag en zelfs op dagen als vandaag dat je gezicht eraf smelt omdat je drie lagen make-up op hebt.
Hoe weet je dat? Heb je voorbeelden/pics?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Toch zitten er volgens mij best wat lekkertjes op FOK! hoor
Jullie zijn denk ik meer "one of the guys".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Chocovloek het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik het al begrijp. 'Mijn soort vrouwen' wil 'jouw soort mannen' gewoon niet neuken en daarom ben je gefrustreerd. Sterkte
Haten op Campzonequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:17 schreef Newbie114 het volgende:
Naar campzone gaan en dan nog durven te klagen
In je tent zitten te computerenquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je voorbeelden/pics?
Gelukkig dat ik jou daar niet tegenkom dan he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In je tent zitten te computeren![]()
Niet gewoon gamen op je zolderkamer![]()
Niet gewoon op vakantie gaan
niet op campsite X zittenquote:
Iemand die zich zelf supergirl noemt en ACTIEF op fok zit valt onder de zelfde categorie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik game niet maar heb wel hier een account. Wat ben ik?
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:06 schreef Chocovloek het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik het al begrijp. 'Mijn soort vrouwen' wil 'jouw soort mannen' gewoon niet neuken en daarom ben je gefrustreerd. Sterkte
ga gamen en geld en wapens vragen omdat je tetten hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik game niet maar heb wel hier een account. Wat ben ik?
Die er op rondhangen niet maar die er super actief op zijn wel. Vrouwen vrouwen zitten op girlscene.nlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef ZarB het volgende:
Vrouwen die fanatiek gamen en vrouwen die op een forum rondhangen zijn toch niet hetzelfde?
Wait, what? 129 miljoen keer een miljoen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
Nu die 129038012 miljoen andere borderline gevallen nog categoriseren die níet gamen en op fok zitten.
Meisjes van onder de 16 (de girlscene doelgroep) zijn geen vrouwen. Je bent eigenlijk een pedo die sowieso geen vrouw wil maar een 14 jarig meisje met een piepstem dat moord en brand schreeuwt omdat ze een pukkel op d'r kin heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Die er op rondhangen niet maar die er super actief op zijn wel. Vrouwen vrouwen zitten op girlscene.nl
Pics?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Toch zitten er volgens mij best wat lekkertjes op FOK! hoor
dan mag je ze dus wel verkrachten toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Meisjes van onder de 16 (de girlscene doelgroep) zijn geen vrouwen.
Veel plezier met jezelf vergiftigen, kneusjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef .sfinx het volgende:
[..]
niet op campsite X zitten
drugs, drank en hoeren
yolo tog nerdjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel plezier met jezelf vergiftigen, kneusje
Oke dat is wel wat veelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wait, what? 129 miljoen keer een miljoen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:17 schreef Newbie114 het volgende:
Naar campzone gaan en dan nog durven te klagen
True storyquote:Op maandag 21 juli 2014 07:16 schreef Pharkus het volgende:
Op andere fora misschien, maar hier op FOK! zit toch wel de crème de la crème van de chimi's
Moiquote:Op maandag 21 juli 2014 07:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wie behoort daar allemaal toe dan
Goede post in dat topic. Mooi om te zien dat het veelal genegeerd wordt, zegt ook wel wat. (ik heb dm-ban, dus moet maar zo)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wait, what? 129 miljoen keer een miljoen?
ASS TO MOUTH.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef Soor het volgende:
De logica dat ik geen vrouwelijke vrouw kan zijn omdat ik op FOK! zit ontgaat mij een beetje.. Maar gelukkig kan TS mij vast wel vertellen wat ik als vrouwelijke vrouw in vervolg de hele dag moet gaan doen?
is wel lache, maar je hebt zeg maar het kneuzen nerden gedeelte op campzone, met name veld A t/m D zijn nerdplaces. Veld X is waar het allemaal gebeurt.quote:
uhm.. oke.. juist..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Vrouwelijke vrouwen.
-Die hun studentenkamertje vol stoppen met schalen met zoetige geurkaarsen, aan de wand een 'authentieke' spiegel die ze op een rommelmarkt gevonden hebben en 'originele' semi artistieke zeefdruk van Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's.
-Die niet naar de stad kunnen zonder dat er minstens 3 nieuwe kledingstukken aan ze blijven plakken (maar het was in de aanbieding, maar 10 euro voor een skinny jeans, dat kan je toch niet laten liggen? ).
-Die op hun 15-de hun leventje al gepland hebben; eerst 'iets met mensen' studeren, daarna 'reizen' (een schooltje bouwen voor de negertjes in Afrika) en als ze 23 zijn is het tijd voor hun eerste kindje 'want ze hebben altijd al moeder willen worden'.
-Wiens plan voor financiële zelfstandigheid bestaat uit 'een webshopje' in zelfgemaakte sieraden, of nog erger, zo'n 'leuk' cupcake winkeltje in de stad. Uiteraard pas als de kindertjes wat groter zijn..
-Die altijd de salade bestellen 'want anders worden ze dik'
-En na het eten aan de zoete, plakkerige cocktails (alsof je daar niet dik van wordt).
-Die ervoor zorgen dat er nog steeds een markt is voor i-phone hoesjes met roze diamantjes erop en romantische komedies met Gerard Butler.![]()
TomboysDykes
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Oke daar alvast veel plezier mee dan. Maar waarom dat geschreeuw tegen mij..quote:
We zijn allebei gewoon knappe vrouwelijke vrouwenquote:
Als je dat maar gewoon blijft herhalen idd.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
We zijn allebei gewoon knappe vrouwelijke vrouwen. Dat we gamen of FOK!ken doet daar niets aan af. De TS snapt het gewoon niet
.
Zij is puur voor de marketingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:24 schreef remi1986 het volgende:
Tess van InsideGamer mag best een spelletje met mij komen spelen anders
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |