Hoop voor je dat dit werktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
Shit ik voldoe aan je stereotype 'vrouw waar iets mis mee is'. Nu die 129038012 miljoen andere borderline gevallen nog categoriseren die níet gamen en op fok zitten.
Ik hoop voor TS dat dit werkt, helpt hem om iets beter met z'n autisme om te kunnen gaan.quote:
Wat een stoere man. Hij doet net alsof hij niet verder heeft gelezen omdat je spelfouten maakt. Hij is wel heel erg tof.quote:
Beschrijf 'vrouwen vrouwen' eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Tomansss het volgende:
Ben wel eens naar campzone geweest en daar had je ook die vrouwen. Het zijn zeg maar net geen vrouwen vrouwen....
Wil je nou expres die negatieve aandacht?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
En bedankt... Ik game en zit op FOK! dus nu ben ik blijkbaar geen vrouwelijke vrouw.
Een vrouw met een steekje los dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
En bedankt... Ik game en zit op FOK! dus nu ben ik blijkbaar geen vrouwelijke vrouw.
Dat wordt een karweitje, succes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
Shit ik voldoe aan je stereotype 'vrouw waar iets mis mee is'. Nu die 129038012 miljoen andere borderline gevallen nog categoriseren die níet gamen en op fok zitten.
Denk meer dat het een vraag naar bevestiging is om zichzelf in een slactofferrol te zetten, beste NutZ.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nou expres die negatieve aandacht?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef Tomansss het volgende:
Ik weet niet maar vaak is daar wat mee. Het is het net niet zeg maar. Ben wel eens naar campzone geweest en daar had je ook die vrouwen. Het zijn zeg maar net geen vrouwen vrouwen....
Klacht: gamende vrouwen en vrouwen op forums.
Sub klacht: godgallige teringhitte. Moet zo bezorgen van 3 tot 6.
Fuck you. Misschien moet je eens niet alles wat ik post serieus nemen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nou expres die negatieve aandacht?
;squote:
Ok bedankt bert de psycholoogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk meer dat het een vraag naar bevestiging is om zichzelf in een slactofferrol te zetten, beste NutZ.
Het is niet zo zeer dat ik iets tegen jullie soort heb maar het viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef Chocovloek het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |