Het moet je wel liggen om op zo akker te werken,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat A. zo weinig mensen willen helpen - lijkt mij een prima dagbesteding en je wordt nog bruin ook(, Charlotte) - en B. - en vooral - zo weinig mensen die ervan willen eten. Waar dat laatste op slaat... en het dan kopen in de supermarkt. Bespoten en zo.
Rienk blijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:47 schreef Grunge. het volgende:
Vanas gaat voor tienen helpen op de akker, zo heeft ze Nico belooft. Ben benieuwd.
Maak haar dan ook wakker, Nico. Zucht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Rienk blijwant dat is een van degenen die hem hebben wakker gehouden en hij pushed Nico ook om haar gewoon wakker te gaan maken.
Ik ben benieuwd want die belofte van Vanas gold blijkbaar tot 10 uur en dat is met roken en koffie drinken effectief nog 10 minuten schat ik in.
Nico is dan ook eigenwijs, ze klaagt als mensen niet willen helpen, maar als iemand dan helpen wil gaat ze die persoon niet wakker makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Rienk blijwant dat is een van degenen die hem hebben wakker gehouden en hij pushed Nico ook om haar gewoon wakker te gaan maken.
Ik ben benieuwd want die belofte van Vanas gold blijkbaar tot 10 uur en dat is met roken en koffie drinken effectief nog 10 minuten schat ik in.
Als je een bananen/sapjesbar opent en 7.50 per drankje wil vragen Ibiza-style dan ben je idd niet echt geschikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet je wel liggen om op zo akker te werken,
Hoe bedoel je? Dat kun je toch gewoon een keer doen? Er zijn daar mensen die niet van vieze handen houden bijvoorbeeld, neem een Robin destijds, maar ook die kunnen prima een paar uurtjes iets op de akker doen. Maar ze eten er toch niet van (waarom nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet je wel liggen om op zo akker te werken,
Ze liet Rienk daarnet ook naar die hangmat glippenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nico is dan ook eigenwijs, ze klaagt als mensen niet willen helpen, maar als iemand dan helpen wil gaat ze die persoon niet wakker maken
Whut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je een bananen/sapjesbar opent en 7.50 per drankje wil vragen Ibiza-style dan ben je idd niet echt geschikt.
Yup, dat was het plan geloof ikquote:
Zo zou zelf juist een hoop vruchten kunnen verbouwen om haar sapjes te makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je een bananen/sapjesbar opent en 7.50 per drankje wil vragen Ibiza-style dan ben je idd niet echt geschikt.
Dat is werk gekkiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zou zelf juist een hoop vruchten kunnen verbouwen om haar sapjes te maken
Oeps ik zeg nu wel iets heel raars of niet?
Absurd, zelfs in 'luxueuze' clubs neem ik aan. Weet ik niet hoor, ik kom er zelf nooit en zou het ook weigeren, WTFquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Yup, dat was het plan geloof ik![]()
Die schuimpjes rijden er vast een rondje voor om ook nog
Ja, de reden waarom kan ik wel bedenken hoor....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat kun je toch gewoon een keer doen? Er zijn daar mensen die niet van vieze handen houden bijvoorbeeld, neem een Robin destijds, maar ook die kunnen prima een paar uurtjes iets op de akker doen. Maar ze eten er toch niet van (waarom niet) dus het boeit ze niet. In deze hitte kan ik het me trouwens nog wel voorstellen, dat zou ik dan weer niet doen, zelf. Ik kan gewoon niet tegen die hitte dus soit. Maar verder, waarom niet?
Omdat ze niet wil dat die arme ziel zich opoffert, toch wel lief van haar hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze liet Rienk daarnet ook naar die hangmat glippen
Nee blijf vuurvliegje,zeurders heb je er altijd bij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Weet je, ik ga alweer... tot nooit meer ziens.
OT: Rienk vertoond ook wakkerwordenbewegingen, zo spannend he...
Ja, jeetje, ik blijf verbaasd staan over 'groen hoeft niet voor hun'. De aarde gaat naar de klote, dat is een feit. Dat is dus realisme, zoals zij zichzelf zo graag noemenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de reden waarom kan ik wel bedenken hoor....
Lui
Geen zin
Niet hun ding
Te warm
Te vies
Zijn ze niet voor gekomen
Groen hoeft niet voor hun
Is Nico haar ding.
Ik hoorde het ja, en het was simpel voor haar geweest om hem eerst een half uurtje te hebben laten schoffelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze niet wil dat die arme ziel zich opoffert, toch wel lief van haar he
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de reden waarom kan ik wel bedenken hoor....
Lui
Geen zin
Niet hun ding
Te warm
Te vies
Zijn ze niet voor gekomen
Groen hoeft niet voor hun
Is Nico haar ding.
Ze liet Rienk niet makkelijk wegglippen, overigens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze liet Rienk daarnet ook naar die hangmat glippen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze liet Rienk niet makkelijk wegglippen, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |