Klopt ook. Ook al zijn er genoeg mensen die dat wel willen.quote:
Ligt er aan wat je bedoelt met op de lip zitten. Ik irriteer me niet zo snel aan de meeste personen waarmee ik me omring. Alhoewel ik na een paar uur meestal toch wel behoefte heb aan wat afzondering.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
irriteer je je snel als iemand constant op je lip zit?
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ook. Ook al zijn er genoeg mensen die dat wel willen.
Ik ben blij dat ik gescheiden ben en alleen woon. Geen haar op mijn hoofd die de komende jaren aan samenwonen zou denken.Eerst rust nadat de kinders het huis uit zijn.
En fipo suckers![]()
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gescheiden ben en alleen woon. Geen haar op mijn hoofd die de komende jaren aan samenwonen zou denken.Eerst rust nadat de kinders het huis uit zijn.
17 jaar samengewoond waarvan 15 getrouwd, dat we allebei nog leven is een wonder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijf
Je kan ze ook niet ff uitzetten ofzo hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar ofzo samengewoond ik werd helemaal gek van dat wijf
t lijkt mij meer laag bij de grond om Liesje te meppenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Joezi het volgende: [..] Grapje joh lies, neem het niet zo hoog op.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het alleen zijn moeilijker ga vinden..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En fipo suckers![]()
Gewoon opsluitenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet ff uitzetten ofzo he
Ja, maar jij bent een FOK dotje... Ik ben regelmatig een kutkonijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jou niet?
Ik stond al bijna weer op een melkpak begrijp ik....
Moet zelfs telefoonnrs uitwisselen om aan te tonen dat ik nog in leven ben
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan al kinderen die het huis uit zijn
owwwwwwwwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.
Ik spreek ook vanuit nu. De komende 10 jaar wil ik dat echt niet, eerst maar eens mijn eigen leven nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het alleen zijn moeilijker ga vinden..
Damn, ik heb echt geen behoeftes aan kinders tot mn 30equote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeee, nog niet, lezen man. Ik was al 21 toen ik mijn eerste kreeg hoor.
Sjezus man, ik zou er niet aan moeten denken nu, ben zo blij dat ze al ouder zijn. 16 en 18. vroeg begonnen vroeg er vanaf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwww
ik ben 47 en heb kinderen van 11 en 9
Ik ben 50 en heb een dochter van 25 en een kleinzoon van 6.... bijna 7 zegt hij dan zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwww
ik ben 47 en heb kinderen van 11 en 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |