Ahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je, ik heb dus echt geen idee meer waar ik op heb gestemd, en waar ik op zou moeten stemmen. Eigenlijk vind ik iedere partij gewoon een kneuzenkermis.
Tfoequote:
Komend jaar ga ik weer naar school.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een verkeerd tijdsbesef.
Het is namelijk tijd voor jou om iets nuttigs te doen met je leven.
En het grappige aan dat tijdstip is dat het nooit voorbij gaat (bij jou dan).
Gebandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar is HaywoodJablome nou eigenlijk? Al een paar maanden niet meer gezien...
ik moest hier komenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij voornamelijk tegen de rare praktijken van bedrijven als Monsanto.
https://groenlinks.nl/standpunten/genetische-manipulatiequote:GroenLinks wil dat de productie van genetisch gemanipuleerd voedsel (gentech-voedsel) in Nederland wordt verboden.
Ben je constant high ofzo dat je dat niet meer weet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je, ik heb dus echt geen idee meer waar ik op heb gestemd, en waar ik op zou moeten stemmen.
Jawel, fuck de uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha
Ja lastig altijd. Maar is ben weer weg, dit onderwerp sluit volgens mij niet aan bij de nachtbagger.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar is HaywoodJablome nou eigenlijk? Al een paar maanden niet meer gezien...
Ik een kloon van Deadprez?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ik
Weet je hoe lang het al geleden is? Bijna 4 jaar man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben je constant high ofzo dat je dat niet meer weet?
steel mijn oneliners nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voor mij te verantwoorden hoor snoes
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wil geen fittie met deadprezdie is van de straat
quote:
5havoquote:
Zeg eens iets in het Zweedsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik een kloon van Deadprez?En waarom zegt iedereen Gmph?!
Het is G H P H.
haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |