sws niet uit een links milieu komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
pls, mijn familie bestaat louter uit intelligente GroenLinks-stemmers.
GroenLinks is voor een hogere uitkering?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
pls, mijn familie bestaat louter uit intelligente GroenLinks-stemmers.
Heeft het hoogste aantal hoog opgeleide stemmers.quote:
ik ben gewoon het zwarte schaap ja laat mij verdommequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GroenLinks is voor een hogere uitkering?
Sorry prezquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben gewoon het zwarte schaap ja laat mij verdomme
Van Frank. Dat zou echt geniaal zijn.quote:
Ik denk dat het bedtijd begint te worden voor jou.quote:
Marie30?quote:
Nou, mijn stem krijgen ze niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft het hoogste aantal hoog opgeleide stemmers.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Frank. Dat zou echt geniaal zijn.
Overdag is hij een vriendelijke leraar geschiedenis die online het kwaad bestrijdt. 's Avonds transformeert hij na een aantal liter budgetbier in een anarchistische armoedzaaier en maakt het FOK!forum onveilig.
Ritalinquote:
hehequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Frank. Dat zou echt geniaal zijn.
Overdag is hij een vriendelijke leraar geschiedenis die online het kwaad bestrijdt. 's Avonds transformeert hij na een aantal liter budgetbier in een anarchistische armoedzaaier en maakt het FOK!forum onveilig.
Weet je, ik heb dus echt geen idee meer waar ik op heb gestemd, en waar ik op zou moeten stemmen. Eigenlijk vind ik iedere partij gewoon een kneuzenkermis.quote:
Dan heb je denk ik een verkeerd tijdsbesef.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedtijd begint te worden voor jou.
Ze zijn volgens mij voornamelijk tegen de rare praktijken van bedrijven als Monsanto.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, mijn stem krijgen ze niet.Ze zijn tegen genetische modificatie.
niks sarcasmequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien dat je dan wel sarcasme zou herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |