Echt hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden dat dit geen sensatie schreeuwt.
Dan moet ik helemaal gaan zoeken en shit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens dp, je mocht wel even helpen, jij had die foto gepost, kloothommel.
En grote plaatjes, niet te veel woorden, anders verkoopt het niet.quote:
Jup.quote:
JE WEET TOCH WEL WAAR JE GVD EEN FOTO PLAATST? Of ben je dement of zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal gaan zoeken en shit.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Had dit niet van jou verwacht
Ja in KLB, ergens gisteravond ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL WAAR JE GVD EEN FOTO PLAATST? Of ben je dement of zo?
Niet snappen dat hier een grote vraag naar is onder het Nederlandse krantenpubliekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden dat dit geen sensatie schreeuwt.
Dat hele gezin deelt gewoon 1 accountquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez post zodanig veel dat hij niet alles kan onthouden. Kan je hem niet kwaad nemen
Niet snappen dat de Telegraaf gewoon een tokkiekrant is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niet snappen dat hier een grote vraag naar is onder het Nederlandse krantenpubliek
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez post zodanig veel dat hij niet alles kan onthouden. Kan je hem niet kwaad nemen
Denken dat het allemaal zo makkelijk werkt en in een hokje te stoppen isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet snappen dat de Telegraaf gewoon een tokkiekrant is.
Wenfer2 en tong80.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ik
Denken dat ik dik benquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als hij nog meer accounts heeft. HCFeestbeest en Gpmh ofzo denk ik
Bij tokkies? Ja hoor, makkelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Denken dat het allemaal zo makkelijk werkt en in een hokje te stoppen is
Broer met HCFeestbeest en knorrige pa met Gpmh.. Zou kunnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
GLquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
pls, mijn familie bestaat louter uit intelligente GroenLinks-stemmers.
d8 ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
pls, mijn familie bestaat louter uit intelligente PvdU (partij voor de uitkeringen)-stemmers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |