Klopt, zelfde verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Voeg daar ook gelijk Discovery en National Geographic aan toe. Zelfde laken een pak.
Die in scene gezette onzin staat gelijk aan MTV/TMF etc. die ook geen muziek uitzenden. Conclusie: televisie verpauperd of stemt zich af op de gemiddelde sterveling.quote:
TMF zendt weinig muziek meer uit inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Die in scene gezette onzin staat gelijk aan MTV/TMF etc. die ook geen muziek uitzenden. Conclusie: televisie verpauperd of stemt zich af op de gemiddelde sterveling.
Ik mis de goede natuurdocu's van discovery of die van het oude Egypte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Ruif het volgende:
[..]
TMF zendt weinig muziek meer uit inderdaad.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het echt over history gaat, dan zijn het de aliens.
Nazi's -> aliens
Aliens -> Big Foot -> Mens
Aliens -> Piramides
Aliens -> Azteken
Aliens =/ God.
Wel makkelijk.
Bestaan nog steeds, zondag heeft er nog eentje op mijn schoot gezeten.quote:
Op nl2 is een leuke.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef Ruif het volgende:
Nu ben ik iets aan het kijken met Barry van Storage Wars. Gaat echt helemaal nergens over. Zo matig dat je wel moet blijven kijken.
Ja, nee, ik ga niet eens een wedervraag stellen, dit keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bestaan nog steeds, zondag heeft er nog eentje op mijn schoot gezeten.
Hij heeft enkel op mijn schoot gezeten, viezerik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga niet eens een wedervraag stellen, dit keer.
Alleen de kluk klux klan maakt van hetzelfde laken een pak!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Voeg daar ook gelijk Discovery en National Geographic aan toe. Zelfde laken een pak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |