abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:02:28 #26
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142462096
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hij heeft enkel op mijn schoot gezeten, viezerik. :')
Op een schoot doet men ook billenkoek en dat soort dingen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_142462102
Ben ik niet de enige met die mening.
Een vriend van mij heeft daarop een mailtje gestuurd:
quote:
Geachte heer / mevrouw,

Na een ruime 6 jaar regelmatig naar History HD te hebben gekeken, moet mij het hierna volgende van het hart.

1. Vanaf dag 1 dat ik History kon ontvangen via CanalDigitaal ben ik altijd uiterst tevreden geweest over de kwaliteit en inhoud van de uitgezonden programma's. Rapportcijfer een 10.

2. Vandaag de dag laat ik History HD links liggen, omdat ik geen enkele ECHT HISTORISCH programma meer kan ontdekken op uw zender. Rapportzender een 1.

Ik ben niet de enige Nederlander als ik zo om me heen vraag, die al die reality soaps spuugzat is. De titel van uw zender dekt de lading / inhoud van geen kanten. 1 seizoen Pawn Stars ... ok, moet kunnen; geen eindeloze seizoenen en tig verschillende steden met een eigen versie! 1 seizoen Ice Road Truckers is mooi, okee die in de Himalaya's en de Andes voor de afwisseling ook, maar het wordt nu toch vervelend saai iedere uitzending zowat dezelfde loze inhoud. 1 seizoen American Pickers en Storage Wars .... leuk, maar wissel het dan af met een seizoen antiekveilings a la "Cash in the Attic" ofzo. De grootste vraagtekens zet ik bij series als: Mountain Men, Ax Men, Counting Cars, Shipping Wars .......

Waar zijn toch de GOEIE echte historische programma's gebleven? Ik was een grote fan van Cities of the Underworld. Waar blijft het vervolg? Waar zijn de andere series en vervolgen gebleven van o.a.: Ancients behaving badly, Banned from the Bible, Chasing mummies, Clash of the Gods, Declassified, Decoding the past, Engineering an empire, Extreme trains, Founding Fathers, Haunted History, The men who built America, Modern Marvels en zelfs voor de afwisseling Life after people.

Hierbij verzoek ik u vriendelijk doch dringend uw huidige programmering inhoudelijk op minimaal hetzelfde oude niveau te zetten als voorheen. Momenteel zenden zelfs Discovery en NatGeo meer en interessante HISTORISCHE documentaires en series uit dan History HD. Indien verbetering van uw programmering uitblijft, zal ik bij toekomstige zenderwisselingen van CanalDigitaal niet meer stemmen op het behouden van History HD (en CanalDigitaal zit altijd met een capacitietsprobleem op de transponders).
De reactie van History is uitermate droevig:

quote:
Bij HISTORY® zijn we van mening dat we een breed scala aan programma's aanbieden die veel verschillende historische standpunten en inzichten geven.

Alle medewerkers in onze programma's hebben passie voor geschiedenis hetzij via de verhalen die ze vertellen, de objecten die ze verzamelen of de professionele omgeving waarin zij wonen of werken.

American Pickers en Pawn Stars omvatten geschiedenis op een nieuwe en spannende manier, ze onthullen hoe het ons omringt in alledaagse objecten.

Mud Men en Seeking Salvage leert ons meer over geschiedenis door middel van artefacten die ontdekt zijn op de shows, het enthousiasme voor de betekenis en waarde van dergelijke items wordt uitgedrukt door de presentatoren en karakters.

Swamp People richt zich op een historische manier van leven als onderdeel van een breder project, onder leiding van de Louisiana Department of Wildlife & Fisheries.

Daarnaast hebben we een sterke selectie met speciale programmering die verschillende historische inzichten biedt op HISTORY®.

We hopen dat dit u aantoont dat we bij HISTORY® vinden dat onze programmering staat voor een waardevolle en toegankelijke kijk op een breed scala aan geschiedenis.

We nemen alle opmerkingen en meningen in overweging. Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons uw feedback te sturen.

Met vriendelijke groet,

HISTORY® Klantenservice Engeland
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_142462180
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Op een schoot doet men ook billenkoek en dat soort dingen.
Dan zit je er niet op.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:05:26 #29
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142462241
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dan zit je er niet op.
Nou ja, laat ik dan niet heel plat worden en maar voorbij gaan aan het feit wat er allemaal kan gebeuren als je wel op een schoot zit.
pi_142462286
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik dan niet heel plat worden en maar voorbij gaan aan het feit wat er allemaal kan gebeuren als je wel op een schoot zit.
Je bent gewoon een ouwe perv. :{w
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:08:59 #31
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142462416
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je bent gewoon een ouwe perv. :{w
Nou. Nou.
pi_142462527
Ancient Aliens _O_
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:12:48 #33
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_142462603
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het echt over history gaat, dan zijn het de aliens.
Nazi's -> aliens
Aliens -> Big Foot -> Mens
Aliens -> Piramides
Aliens -> Azteken
Aliens =/ God.

Wel makkelijk.
Denk jij dat Big Foot bestaat?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:13:25 #34
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142462626
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Denk jij dat Big Foot bestaat?
Neuh.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:18:08 #35
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_142462826
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Neuh.
Vele mensen beweren hem gezien te hebben, maar toch zijn er nooit concrete bewijzen. Ik vind het maar een raar verhaal.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:20:07 #36
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142462921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Vele mensen beweren hem gezien te hebben, maar toch zijn er nooit concrete bewijzen. Ik vind het maar een raar verhaal.
Mensen beweren de gekste dingen te hebben gezien. De menselijke psyche neemt nog weleens de loop met de fantasie als je schrikt en iets ziet.
Van everzwijn tot aan beer, als je het niet goed kunt zien dan wordt het al snel big foot genoemd in dat gebied natuurlijk. Ik geloof het niet zo. Zeker niet met hedendaagse civilisatie, dan zou big foot allang gevangen moeten zijn.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:26:17 #37
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_142463233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Mensen beweren de gekste dingen te hebben gezien. De menselijke psyche neemt nog weleens de loop met de fantasie als je schrikt en iets ziet.
Van everzwijn tot aan beer, als je het niet goed kunt zien dan wordt het al snel big foot genoemd in dat gebied natuurlijk. Ik geloof het niet zo. Zeker niet met hedendaagse civilisatie, dan zou big foot allang gevangen moeten zijn.
Klopt. Geloof jij in niets wat niet feitelijk bewezen is?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 23:27:42 #38
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142463296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Klopt. Geloof jij in niets wat niet feitelijk bewezen is?
Dat is wat kort de bocht, maar de dingen die beweerd worden zonder dat ze feitelijk bewezen zijn vind ik doorgaans vergezocht.
Geldt niet voor alles, maar wel voor een hoop. Mensen laten zich dolgraag leiden door de fantasie. Want wezens als Big Foot en dergelijke zijn natuurlijk ook wel spannend in een wereld die al ontdekt is.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:27:55 #39
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469793
Bullshit sells.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:45:36 #40
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_142469906
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zeg niet dat aliens achter de programmering zitten, maar het waren wel aliens
Reptilians zyn t
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_142470175
aardappels, sproitjes, sloavink.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')