SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
RushCohle (FC Golazo)
Lhyanna (FC Extreme)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Nieuw logo pack: download link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 18-07-2014 22:48:21 ]![]()
Ik ben er straks weer, ben benieuwd hoe het deze keer gaat tussen mij en RTLTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd of Dubakunoord weer Europees voetbal haalt. In een simulatie die ik zelf deed gingen de meeste spelers transfervrij de deur uit.Regi, jij luie Surinamer.
:)![]()
Racist!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben zelf van Surinaamse komaf.![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het was ook een grap hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben zelf van Surinaamse komaf.
COME ON GAYDIN!
IK BEDOEL ODIN![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Awww yiss
Als jullie feedback hebben op hoe ik simuleer, meldt dat dan even nu. Ik heb geen zin om de topics terug te spitten.![]()
![]()
Bedankt voor weer waanzinnig veel werk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even True Blood kijken - ben er later weer.Have fun met Super-B!
![]()
geen kut grapjes meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Super-B het volgende:
Als jullie feedback hebben op hoe ik simuleer, meldt dat dan even nu. Ik heb geen zin om de topics terug te spitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag week de wedstrijden en één keer per maand een overzicht van de rangschikking. Verder trainerswissels en transfers zo ik ook fijn vinden om te volgen. Mocht een transfer nou niet lukken vanwege de hoeveelheid dan aan het einde van de periode een overzicht per team bijvoorbeeld. Denk aan 2 september en 2 februari..![]()
Rustig aan wedstrijd voor wedstrijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Super-B het volgende:
Als jullie feedback hebben op hoe ik simuleer, meldt dat dan even nu. Ik heb geen zin om de topics terug te spitten.En alle transfers weergeven.
![]()
Niet meteen een hele maand simuleren, rustig aan wat mij betreft![]()
Overigens geen commentaar, maar een voorkeur![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Super-B het volgende:
Als jullie feedback hebben op hoe ik simuleer, meldt dat dan even nu. Ik heb geen zin om de topics terug te spitten.Ik denk, dat iedereen zijn team wel kent van vorige keer!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Super-B het volgende:
Als jullie feedback hebben op hoe ik simuleer, meldt dat dan even nu. Ik heb geen zin om de topics terug te spitten.
Wat screens van de team van de nieuwkomers. In het begin zijn die previews leuk!![]()
Het vetgedrukte heb ik niet begrepen. Transfers melden op het moment van de gebeurtenis? Niet dat ik gewoon 31 januari en 31 augustus alle transfers weergeef?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef SiebeJ het volgende:
Graag week de wedstrijden en één keer per maand een overzicht van de rangschikking. Verder trainerswissels en transfers zo ik ook fijn vinden om te volgen. Mocht een transfer nou niet lukken vanwege de hoeveelheid dan aan het einde van de periode een overzicht per team bijvoorbeeld. Denk aan 2 september en 2 februari..![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd of de scheidsrechters versterking hebben gehad.:)![]()
Nu we transfer windows hebben lijkt mij een overzicht voldoende inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het vetgedrukte heb ik niet begrepen. Transfers melden op het moment van de gebeurtenis? Niet dat ik gewoon 31 januari en 31 augustus alle transfers weergeef?![]()
Overzicht is prima imo, en dan wat grotere transfers wel op het moment dat het gebeurt uitlichten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het vetgedrukte heb ik niet begrepen. Transfers melden op het moment van de gebeurtenis? Niet dat ik gewoon 31 januari en 31 augustus alle transfers weergeef?
Al die transfers van 200k etc is niet echt nodig![]()
Nice! Heldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:26 schreef Super-B het volgende:
Riemen vast? Ik ga nu starten!![]()
Ik zal tot ongeveer 00.30 simuleren denk ik.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:26 schreef Super-B het volgende:
Riemen vast? Ik ga nu starten!![]()
Ik zal tot ongeveer 00.30 simuleren denk ik.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde per speelronde, zie dat er een woord mist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het vetgedrukte heb ik niet begrepen.Volgens mij sluit de transferperiode op 1 september en op 1 februari. Daarom een dag er na de overzichten, dan weet je dat alle transfers meegenomen zijn. Mocht het een andere datum zijn, kan je dat op die manier aanpassen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Transfers melden op het moment van de gebeurtenis? Niet dat ik gewoon 31 januari en 31 augustus alle transfers weergeef?
Hooguit dat er nog wat spelers na deze periodes verhuurt worden met een korte verhuur (zoals in engeland mogelijk is)![]()
Nieuwe 2 teams mis je de logos nog van!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:27 schreef Super-B het volgende:
Dit klopt niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Niet gekregen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef SiebeJ het volgende:
Heb je de nieuwe logo's in je mapjes gezet?![]()
Logolink niet geupdatequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:27 schreef Super-B het volgende:
Dit klopt niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]?
![]()
Één van de nieuwe clubs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef Super-B het volgende:
Welke club is nu al rijk? Raad maar!
[ afbeelding ]:)![]()
Golazo! stond al in vorige screentje van zn club ^^quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:28 schreef Super-B het volgende:
Welke club is nu al rijk? Raad maar!
[ afbeelding ]![]()
Goed geraden!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:29 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Golazo! stond al in vorige screentje van zn club ^^![]()
FC Golazo heeft de grootste waarde met 84 miljoen.![]()
Van wie zijn die clubs? Ik zet ze wel in de OP.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:29 schreef mvdk_ het volgende:
Trouwens, in de OP staan de 2 nieuwe clubs niet (FC Extreme en FC Golazo(?))![]()
FC Golazo is van RustCohle zover ik mij kan herinneren. Die andere van Afhaalchinees volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Van wie zijn die clubs? Ik zet ze wel in de OP.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:30 schreef Super-B het volgende:
[..]
FC Golazo is van RustCohle zover ik mij kan herinneren. Die andere van Afhaalchinees volgens mij.Check.quote:![]()
![]()
Morgen wordt het nog warmer (En dan heb ik een festivalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ben net op tijd terug van een rondje fietsen zie ik! 50 km gedaan en ben kapot. wat een weer gek!![]()
![]()
![]()
)
![]()
True Bloodquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even True Blood kijken - ben er later weer.Have fun met Super-B!
Ben van de week weer eens helemaal opnieuw begonnen en zit nu bij s02e04
Vervelend, bier drinken en muziek luisteren! Ik leef met je mee terwijl ik ga werken!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Morgen wordt het nog warmer (En dan heb ik een festival![]()
![]()
![]()
)
![]()
Oefenwedstrijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True BloodBen van de week weer eens helemaal opnieuw begonnen en zit nu bij s02e04
Dat wijf ook!![]()
Mary-Anne? Ik ben volgens mij tot seizoen 5 gegaan, toen werd er een blik extra supernaturals opengetrokken en was ik het beuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:35 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van.
Dat wijf ook!
Willen jullie alle oefenwedstrijden zien of..? Het zijn er best veel namelijk. Het liefst sla ik het over.![]()
![]()
Gutiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjelland
Oefenpotjes van het eerste ja, de B-teams en U18 kun je wel negerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef Super-B het volgende:
Willen jullie alle oefenwedstrijden zien of..? Het zijn er best veel namelijk. Het liefst sla ik het over.
Van mij hoeft het niet.. Mediavoorspellingen van de competities daarentegen....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef Super-B het volgende:
Willen jullie alle oefenwedstrijden zien of..? Het zijn er best veel namelijk. Het liefst sla ik het over.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oefenpotjes van het eerste ja, de B-teams en U18 kun je wel negeren![]()
Pik je alleen de bijzondere er uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef Super-B het volgende:
![]()
+ Financiële plaatjes, als die er zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet.. Mediavoorspellingen van de competities daarentegen....![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet.. Mediavoorspellingen van de competities daarentegen....![]()
En tactiekoverzichten van de teamsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
+ Financiële plaatjes, als die er zijn.
Die weet je toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En tactiekoverzichten van de teams![]()
"Opmerkelijk genoeg bevat de A-Selectie van De Koekenbakkers geen enkele Russische speler."
wtf la gazetto dello fok:)![]()
Waarschijnlijk koppelt hij de competitie op een of andere manier aan Rusland..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef mvdk_ het volgende:
"Opmerkelijk genoeg bevat de A-Selectie van De Koekenbakkers geen enkele Russische speler."
wtf la gazetto dello fok![]()
Volgens mij is de Fok! Competitie een edit van de Russischequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef mvdk_ het volgende:
wtf la gazetto dello fok.
![]()
Ja, maar of ze opgevolgd worden is een tweede. Tevens stond mijn vorige Odin in een smalle 4-2-3-1 (3 AMC's) terwijl ik toch echt een AML/AMC/AMR-opstelling in gedachten had. Geen wonder dat o.a. Schelotto, Ziyech en Femenia nauwelijks in actie kwamenquote:
Vandaar dat ik overal in de savegame zag met Russische termen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef mvdk_ het volgende:
wtf la gazetto dello fok![]()
Hiljemark!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
KUT IK BEN HILJEMARK KWIJT
YES IK HEB JESÉ EN TIELEMANS![]()
![]()
![]()
haha Die ga je nog vaak horen vriend!
![]()
![]()
FOR MOTHER RUSSIA!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef mvdk_ het volgende:
wtf la gazetto dello fok
We zitten in een alternatieve tijdlijn waarin de Allies tijdens D-Day verloren en de Russen heel West-Europa hebben veroverd
Een keeper als aanjager? Handig.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Hiljemark!![]()
![]()
![]()
haha Die ga je nog vaak horen vriend!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde meer, dat je weet hoe fm het invult met jouw info. Dat hebben we in de vorige ronde gezien!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar of ze opgevolgd worden is een tweede. Tevens stond mijn vorige Odin in een smalle 4-2-3-1 (3 AMC's) terwijl ik toch echt een AML/AMC/AMR-opstelling in gedachten had. Geen wonder dat o.a. Schelotto, Ziyech en Femenia nauwelijks in actie kwamen
Ik had in mijn hoofd een 5-3-2 met een amc, maar zo vult FM dat niet in. Al mijn amc's voor niets.![]()
Wat is er mis met Butland?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een keeper als aanjager? Handig.
Stiekem heeft Fokland ook na de val van de USSR dit bazenvolkslied gehoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FOR MOTHER RUSSIA!
We zitten in een alternatieve tijdlijn waarin de Allies tijdens D-Day verloren en de Russen heel West-Europa hebben veroverd
![]()
Iets voor het Wikipedia artikel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef Roceco het volgende:
[..]
Stiekem heeft Fokland ook na de val van de USSR dit bazenvolkslied gehouden
Waarom staat er een quote van mijn held in jouw signature??
Of het Noord-Koreaanse volkslied met een grote foto van Sejt erbijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef Roceco het volgende:
[..]
Stiekem heeft Fokland ook na de val van de USSR dit bazenvolkslied gehouden
Jong Tae Sequote:
Had em in al mijn pooltjes als verassing, al pakte ie geen punt, ik zal em nooit vergeten.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of het Noord-Koreaanse volkslied met een grote foto van Sejt erbij
Omdat ie een held isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Iets voor het Wikipedia artikel?
Waarom staat er een quote van mijn held in jouw signature??![]()
![]()
Transfers/Oefenwedstrijden e.d.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok Supercup!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeschouwing 2e divisie eerste matchday!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e wedstrijden 3 augustus - 2e divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeschouwing 1e divisie eerste matchday!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaartenverkoop!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het wat langer duurt bij Speedy, denk ik meteen dat hij acht maanden aan het simuleren is!quote:![]()
edit: goed bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Als het wat langer duurt bij Speedy, denk ik meteen dat hij acht maanden aan het simuleren is!![]()
Verder gaan waar we gebleven waren met de oude database.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef Swaytje het volgende:
Waarom is er in seizoen 1 al een super cup?
![]()
Wedstrijden 1st division // 3 aug 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Odin weer genoemd als meest interessante wedstrijd en 3-1 winst
Hij doet straks van iedereen, na de transfers neem ik aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Lhyanna het volgende:
Kun je de opstelling van FC Extreme posten?![]()
![]()
18e.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor je eigen club na de eerste matchday?
[ afbeelding ]
Seriously? 13e.:)![]()
Ik denk dat Dubakunoord weer op gang moet komen in het begin gevolgd door een goed middenstuk en een redelijk eindstuk. Ik denk plaats 11 ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor je eigen club na de eerste matchday?![]()
Minder dan Europees voetbal neem ik geen genoegen mee!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden 1st division // 3 aug 2013Zuculini gaat verder waar hij gebleven was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaarten pakken. Het liefs rode![]()
![]()
![]()
5e uiteraardquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Grijze middenmoot, in de testronde begon ik namelijk ook goed en zakte daarna ver af, zelfs naar de degradatieplayoffsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
Voorspellingen seizoen divisie 2:
Wie allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaan gaan het goed doen in divisie 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder die zooi blessures aan het begin van het seizoen moet Europees voetbal mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]Citius, Altius, Fortius.![]()
Er is pas een wedstrijd gespeeldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef stalybridge het volgende:
Ik miste een aantal wedstrijden in FOK! 2. Wil je die nog posten!![]()
Wie wordt eerste in de eerste divisie volgens de noteringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de testronde werd mijn club (Dubakunoord) een paar plaatsen te laag geschat. Volgens mij een keer 5e geëindigd waar de dertiende plaats werd voorspeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Lhyanna het volgende:
Moet het dus beter dan de voorspellingen gaan doen... Moet te doen zijn!![]()
Jij speelt op een latere datum. Ik doe het nu rustig aan!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Daar stond Stalybrug niet tussen!![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef Super-B het volgende:
Wie wordt eerste in de eerste divisie volgens de noteringen?
[ afbeelding ]Haha wat een grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry Drizzt![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Odin?! HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het een grap dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Is het een grap dan?hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Is het een grap dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie wordt laatste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Is het een grap dan?Die werden 16e en 17e vorige simulatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inhaalwedstrijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Stand eerste divisie na 1st matchday:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhaalwedstrijden tweede divisie (1st matchday):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie na 1st matchday:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inhaalwedstrijd:Wil je ff checken of Courtois nu niet is uitgeleend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het goed als ik de standen, aan het eind van de maand, elke maand post i.p.v. na elke wedstrijd? Gewoon 31 augustus, 30 september etc.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Super-B het volgende:
Stand eerste divisie na 1st matchday:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhaalwedstrijden tweede divisie (1st matchday):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie na 1st matchday:Zoveel blessures al na 1 wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Vind ik bestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Super-B het volgende:
Is het goed als ik de standen, aan het eind van de maand, elke maand post i.p.v. na elke wedstrijd?![]()
Jah, je ziet de standen sowieso toch al in het wedstrijdscherm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Super-B het volgende:
Is het goed als ik de standen, aan het eind van de maand, elke maand post i.p.v. na elke wedstrijd? Gewoon 31 augustus, 30 september etc.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Super-B het volgende:
Stand eerste divisie na 1st matchday:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhaalwedstrijden tweede divisie (1st matchday):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie na 1st matchday:Volharding onderaan, zo zie ik het graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Let op.. ik post nu alles uitgebreid wat betreft de transfers i.p.v. achteraf. Achteraf ga ik het samengevat posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij was dat de bedoeling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Super-B het volgende:
Is het goed als ik de standen, aan het eind van de maand, elke maand post i.p.v. na elke wedstrijd? Gewoon 31 augustus, 30 september etc.
Wedstrijden per week. 1 keer in de maand de stand erbij!![]()
2e wedstrijd eerste divisie - met rode kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e wedstrijd tweede divisie - met rode kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle keepers geblesseerd. Van welk team eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar! Langzame starter. Bovendien maakt de eindstand niet zo heel veel uit. Handhaving en winnen van jou is voldoende!;)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Volharding onderaan, zo zie ik het graag!![]()
3e wedstrijddag tweede divisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3e wedstrijddag eerste divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajaxquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef Hermanna het volgende:
Mag ik weten welke sattelietclub Broski heeft gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef Super-B het volgende:
[..]
AjaxOh, komt later dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:23 schreef Super-B het volgende:
3e wedstrijddag eerste divisie:Ff met 2-4 Sway uit pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Super-B het volgende:
2e wedstrijd eerste divisie - met rode kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e wedstrijd tweede divisie - met rode kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 rode kaarten voor mij in 1 wedstrijd, damnitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Idd, al had ik toen de eerste seizoenshelft van seizoen 1 nog een redelijk begin (8ste of zo).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:26 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Jij ging vorige keer toch niet zo goed? Zeker seizoen 2 niet
Vergeet niet dat Courtois nu wel terug is van het begin![]()
![]()
Goed teken, vorige keer verloor ik ook de eerste wedstrijd tegen jou.. ook thuis!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Roceco het volgende:
[..]
Idd, al had ik toen de eerste seizoenshelft van seizoen 1 nog een redelijk begin (8ste of zo).
Vergeet niet dat Courtois nu wel terug is van het begin![]()
![]()
Al twee keer met 3-1 gewonnen, welk is deze
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Goed teken, vorige keer verloor ik ook de eerste wedstrijd tegen jou.. ook thuis!
[ afbeelding ]![]()
![]()
4e wedstrijddag tweede divisie. Met eerste verlies voor FC Golazo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4e wedstrijddag eerste divisie. Met FC Odin die Swayt en Jorwol laat zien dat er niet met FC Odin valt te sollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Super-B het volgende:
4e wedstrijddag tweede divisie. Met eerste verlies voor FC Golazo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4e wedstrijddag eerste divisie. Met FC Odin die Swayt en Jorwol laat zien dat er niet met FC Odin valt te sollen.Wel 2-0 winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:29 schreef Super-B het volgende:
4e wedstrijddag tweede divisie. Met eerste verlies voor FC Golazo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4e wedstrijddag eerste divisie. Met FC Odin die Swayt en Jorwol laat zien dat er niet met FC Odin valt te sollen.Was even bang dat ik van Odin had verloren.. PhewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betekent dit?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Super-B het volgende:
Wat betekent dit?:Drukke laatste transferdag zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie edit!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drukke laatste transferdag zeker?![]()
Ik ziequote:
Gewoon aan laten kutten, komt vanzelf weer goedquote:
We zien het wel aan het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:32 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Die is oud!
EDIT:
Deze is wel uptodate:
[ afbeelding ]
Kratje bier dat ik hoger sta dan jij![]()
![]()
Klopt, maar dan worden de standen weergegeven van 3 a 5 septemberquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon aan laten kutten, komt vanzelf weer goed![]()
![]()
Geeft niet zoveel!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Super-B het volgende:
[..]
Klopt, maar dan worden de standen weergegeven van 3 a 5 september![]()
Vergeet dadelijk ook niet het complete transferoverzicht!![]()
![]()
Meid, wat naar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Super-B het volgende:
[..]
Klopt, maar dan worden de standen weergegeven van 3 a 5 september[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Is er nog een vampierweerwolffaeriepanter-hybride doodgegaan in TB?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef Sejt het volgende:
FM loopt altijd zwaar bij einde transferperiode. No worries.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
5e wedstrijddag tweede divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie na 5 speeldagen (5 september 2013):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand na 4 wedstrijden eerste divisie (5 september 2013):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kun je dadelijk ook gewoon zien in de stand!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef mvdk_ het volgende:
Ik hou de topscorers bij van de 2e divisie en dit is de stand tot nu toe:
[ afbeelding ]Maar wel tof dat je zo fanatiek bent!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef mvdk_ het volgende:
Ik hou de topscorers bij van de 2e divisie en dit is de stand tot nu toe:
[ afbeelding ]Eens met Hobbel_Rob. Fantastisch dat fanatisme van je!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
kun je dadelijk ook gewoon zien in de stand!Maar wel tof dat je zo fanatiek bent!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Super-B het volgende:
5e wedstrijddag tweede divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand tweede divisie na 5 speeldagen (5 september 2013):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand na 4 wedstrijden eerste divisie (5 september 2013):EersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ach divisie 1 clubje, die pak ik volgend jaar welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik doe het nog niet zo goed in divisie 2
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik wil uiteindelijk aan het eind van het seizoen de topscorer(s) per club neerzetten. We hebben tot nu toe alleen de top 3 gezien toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
kun je dadelijk ook gewoon zien in de stand!Maar wel tof dat je zo fanatiek bent!
Transferoverzicht 2e divisie 2013/2014 (begin v/h seizoen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik sta 5de! Voor mij ook mijn hoogste notering tot nu toe!![]()
![]()
Transferoverzicht 1e divisie 2013/2014 (begin v/h seizoen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6e speeldag tweede divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Lhyanna het volgende:
Mag ik een overzicht van de opstelling van FC EXTREME?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw logo pack: download link
Inclusief de 2e nieuwe teams en een nieuw logo voor Nick-GizMo.
Super-B: vergeet niet de skin te reloaden zodra je 'm uitgepakt hebt.
IkeDubaku99: Gaarne ook in de OP te zetten!I love my mispoken words.![]()
Ik zie Stalybrug niet in de Cuploting.
Volgens mij dit ik in de vorige ronde ook al niet mee in het 1e seizoen.![]()
Pfoe, tegen Henk...quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
5e speeldag eerste divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we die in de OP zetten na elk seizoen? Leuk idee!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wint deze felbegeerde award dit seizoen?![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wint deze felbegeerde award dit seizoen?![]()
![]()
Rode sokken!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef Super-B het volgende:
Wie doet het zo goed in de eerste divisie?:
[ afbeelding ]![]()
De 12 beste teams uit de 2e divisie mogen mee doen. 8 Teams dus niet. Naar mijn weten gebeurt dit op competitie reputatie, maar hoe het precies in de praktijk in z'n werk gaat, moet ik je schuldig blijven:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef stalybridge het volgende:
Ik zie Stalybrug niet in de Cuploting.
Volgens mij dit ik in de vorige ronde ook al niet mee in het 1e seizoen.
I love my mispoken words.![]()
Eigenlijk is jouw club van mijn TD, de beste man heet Henk de Vriesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef Roceco het volgende:
[..]
Achteraf misschien Henk zelf als logo moeten pakken, maar schoot me niet te binnen totdat ik Joling zag
[ afbeelding ]
Umbria of Dubakunoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef Super-B het volgende:
Wie is op weg om de loser award te mogen ontvangen? - eerste divisie:
[ afbeelding ]![]()
Geen reputatie, dus misschien op alfabet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
De 12 beste teams uit de 2e divisie mogen mee doen. 8 Teams dus niet. Naar mijn weten gebeurt dit op competitie reputatie, maar hoe het precies in de praktijk in z'n werk gaat, moet ik je schuldig blijven:
[ afbeelding ]
Ah well![]()
Gehoord van FC BMI? Die doen het nog slechterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef Hermanna het volgende:
Umbria FC wordt alvast in de trofee gegraveerd.
Ik denk toch de nummer 1-12 aangezien er staat: "Get first teams from division"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Geen reputatie, dus misschien op alfabet.
Ah wellI love my mispoken words.![]()
Wie het op dit moment goed doet in de eerste divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het op dit moment slecht doet in de eerste divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, jij begint deze ronde echt slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Gehoord van FC BMI? Die doen het nog slechter![]()
Probleem is dat een cup met 40 teams erg moeilijk te maken is. Heb het zelfs met poules geprobeerd, maar kreeg het niet goed passend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Geen reputatie, dus misschien op alfabet.
Ah well
Maar er is nog geen ranglijst (van het seizoen ervoor) aan het begin van het spel!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik denk toch de nummer 1-12 aangezien er staat: "Get first teams from division"![]()
7e speeldag tweede divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6e speeldag divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, daarom weet ik niet precies hoe het werkt helaas. Maar beter kon ik het niet maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Maar er is nog geen ranglijst (van het seizoen ervoor) aan het begin van het spel!
Geeft niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Probleem is dat een cup met 40 teams erg moeilijk te maken is. Heb het zelfs met poules geprobeerd, maar kreeg het niet goed passend.![]()
Wie? Is volgens mij zo een 2de klassertje toch?.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:49 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Gehoord van FC BMI? Die doen het nog slechter![]()
Beetje de Telstar van Fokland geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Wie? Is volgens mij zo een 2de klassertje toch?.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Wie? Is volgens mij zo een 2de klassertje toch?.
Fok!Cup 1e kwalificatieronde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super-B, zou je een tactics screen van Settle United kunnen posten aub? (met de opstelling)
Thanks!I love my mispoken words.![]()
Doe die van Henk ook maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef Sejt het volgende:
Super-B, zou je een tactics screen van Settle United kunnen posten aub? (met de opstelling)
Thanks!![]()
Teamnaam erbij!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef Hobbel_Rob het volgende:
die wil ik eigenlijk ook wel 1
Alvast bedankt!![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef Super-B het volgende:
Fok!Cup 1e kwalificatieronde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hobbel_Rob
Huh?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef mvdk_ het volgende:
Hierbij wil ik Schnitzeljungs bedanken voor alleen maar kutnamen hebben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef Super-B het volgende:
Fok!Cup 1e kwalificatieronde!Nog nooit naar tweede ronde met de KoekenbakkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: