SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jammer dat Johan er niet is om dat beeld te voeden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef IbanMayo het volgende:
Gesink is er niet dus probeert Genee het beeld wat ie van Gesink heeft maar op Mollema te projecteren.
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze het met Pieter al over Naomi gehad? Of Thorpe?
Denk dat die even rustig op vakantie isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wanneer komt Johan trouwens weer in deze show?
Stiekem kon ik wel lachen om zijn ongenunaceerde en simplistische Tour-meningen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat die even rustig op vakantie is
hij is pas uit de kast gekomen paar dagen geledenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
So wot? Gerald Joling is dat ook...en dat is een prima VI-gast.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn om zondag weer te kunnen kijken. Zit bij de Mt Ventoux dus prachtige omgeving maar mis 's avonds TdJ wel hoor
Iedereen wist het al...en dan nog, nobody cares....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hij is pas uit de kast gekomen paar dagen geleden
Diekstra eruit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je De Slimste Mens terugkijkt, flopshow.
Tot zo ver dit bericht.
spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler spoiler
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
spoilerokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler spoiler[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
spoilerDiekstra dus doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler spoiler?
Wat een eindbaas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |