quote:
Ja dat kan, dat is met tekst het probleem als je het niet kan verstaan is het al gauw kapot. Maar ik moet zeggen Duits lijkt me een vele betere taal om op te rappen dan bijvoorbeeld Nederlands. Want blijkbaar kunnen blanke mensen met Duits ook gewoon rappen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede rapper wel, maar vind hier toch niet zo veel aan. Denk dat dat vooral is omdat ik de tekst niet versta.
Ja, Franse rap is baas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat kan, dat is met tekst het probleem als je het niet kan verstaan is het al gauw kapot. Maar ik moet zeggen Duits lijkt me een vele betere taal om op te rappen dan bijvoorbeeld Nederlands. Want blijkbaar kunnen blanke mensen met Duits ook gewoon rappen.
Franse rap is ook wel tof.
Leren man, leren elke taal die je kent is een nieuwe wereld die openspringt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, Franse rap is baas.Meest zieke beats vaak, maar ook weer het probleem dat ik het over het algemeen niet fatsoenlijk kan verstaan.
Daar heb je gelijk in. Ook wel goed om vaker naar die shit te luisteren, uiteindelijk ga ik het dan ook wel beter verstaan allemaal lijkt me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Leren man, leren elke taal die je kent is een nieuwe wereld die openspringt.
Ja ik heb Duits geleerd door Duitse rap. 1 jaar Duitse rap luisteren heeft me meer geleerd dan 4 jaar school.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ook wel goed om vaker naar die shit te luisteren, uiteindelijk ga ik het dan ook wel beter verstaan allemaal lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |