Hoeveel honden hebben jullie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
over een maand![]()
met alle honden![]()
ik heb het echt gehad met hotels.
3 honden.quote:
En die gaan dan in de tent slapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
3 honden.![]()
een pup van 7 maanden, mijn chihuahua is dan 8 en een labrador van bijna 12 (maar die is in top vorm)
de grote honden gaan bij mij slapen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En die gaan dan in de tent slapen?
Gezellig. Denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
de grote honden gaan bij mij slapen.
ik neem de grote tent mee. mijn ouders de camper.
en ik leg dan waarscheinlijk mijn hond bij mijn ouders want die kan het niet zo heel goed vinden met de pup.
nee mama en ik gaan al 2 jaar ofzo naar een camping in annecy (franse alpen, flak bij zwitserland)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig. Denk ik.
Blijven jullie in Nederland?
Je hebt een goede band met je moeder, leuk. Waarom mag je niet alleen op vakantie dan? je mag toch ook zelfstandig wonen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
nee mama en ik gaan al 2 jaar ofzo naar een camping in annecy (franse alpen, flak bij zwitserland)
nu slepen we iedereen mee![]()
en aangezien ik niet alleen op vakantie mag kan ik er echt van genieten.
ik weet niet trouwens of de pup zo'n succes word. hij kruipt altijd op mij.
29 kilo op mijn schoot
ja gelukkig wel. was ooits wel minder maar nu weer helemaal hersteld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een goede band met je moeder, leuk. Waarom mag je niet alleen op vakantie dan? je mag toch ook zelfstandig wonen?
Haha dat zal lekker slapen worden dan.
Hoe kunnen wij een psychose van jou op de SC herkennen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
ja gelukkig wel. was ooits wel minder maar nu weer helemaal hersteld.
een psychose in amsterdam is niet zo erg. als je in het buiteland bent is het best wel een ramp omdat ik dan vaak niet meer weet wie ik ben. in de zomer ben ik het gevoeligst voor psychoses dus moet gewoon opletten. voel ze wel aankomen over het algemeen maar soms heb ik het mis.
ik ben al wel een jaar stabiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met vakanties neem ik dan ook liever nog geen grote risico's op dat gebied.
vandaag zat ik op de bank en toen lag ik opeens helemaal plat gedrukt want meneer wilde kroelen
Helder verhaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
ja gelukkig wel. was ooits wel minder maar nu weer helemaal hersteld.
een psychose in amsterdam is niet zo erg. als je in het buiteland bent is het best wel een ramp omdat ik dan vaak niet meer weet wie ik ben. in de zomer ben ik het gevoeligst voor psychoses dus moet gewoon opletten. voel ze wel aankomen over het algemeen maar soms heb ik het mis.
ik ben al wel een jaar stabiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met vakanties neem ik dan ook liever nog geen grote risico's op dat gebied.
vandaag zat ik op de bank en toen lag ik opeens helemaal plat gedrukt want meneer wilde kroelen
niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij een psychose van jou op de SC herkennen?
braaf medicatie slikken doet wonderenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helder verhaal.![]()
Fijn dat het nu al een jaar goed gaat ook.
Wat hield je psychose in?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
niet.![]()
ik ga niet online tijdens psychoses.
meeste afdelingen hebben dan niet eens internet
mijn ergste psychose van 6 weken kan ik mij niets meer van herrinneren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
Maak je dat wel bewust mee? of is dat achteraf wazige shizzle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |