In een bioscoop let ik meestal wel goed op.quote:
Ik doe eigenlijk nooit wat op slot... Valt hier toch niets te halen... Als ze binnen willen komen ze er toch wel in, en heb je je deur ook nog kapot. Laat ze maar rustig kijken, de oude troep zien, en weer vertrekken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik laat wel eens per ongeluk de achterdeur open als ik ga werken ofzo.
Dan doet-ie het toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:20 schreef isax het volgende:
de airco krijgt het klusje niet voor elkaar![]()
ik denk dat beest is kapot maar er komt koude lucht uit.
geen echt sport model... Maar wel kleintje... 120D...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het een sportmodel is, schiet dat ook niet op.
Ik heb ook weinig waardevols maar ik probeer er toch wel aan te denken de boel dicht te doen. Niet eens zozeer dat iemand dingen van me mee kan nemen maar het idee dat een wildvreemde door mijn spullen gaat vind ik niet echt aanlokkelijk. Ik hoop dan maar dat ze een tuin verder gaan kijken of daar de deur wel open staat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit wat op slot... Valt hier toch niets te halen... Als ze binnen willen komen ze er toch wel in, en heb je je deur ook nog kapot. Laat ze maar rustig kijken, de oude troep zien, en weer vertrekken...
Veel dieven zoeken de easiest targets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit wat op slot... Valt hier toch niets te halen... Als ze binnen willen komen ze er toch wel in, en heb je je deur ook nog kapot. Laat ze maar rustig kijken, de oude troep zien, en weer vertrekken...
even omdat dit schattige bekertje van plastic is. hij was eigenlijk te duur maar zo cutequote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die heb ik met FOK! in de bioscoop gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff opgezocht want ik heb de ballen verstand van auto's maar volgens mij moet het daarin wel lukken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
geen echt sport model... Maar wel kleintje... 120D...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
[..]
even omdat dit schattige bekertje van plastic is. hij was eigenlijk te duur maar zo cute
mmmm lekkere vingers, oww jaaa daar kun je vast heel goed mee strelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan best, maar een bed/bank is toch een stuk eenvoudiger.... Blijft gehannes in de auto...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff opgezocht want ik heb de ballen verstand van auto's maar volgens mij moet het daarin wel lukken...
ze zijn helemaal dik van het weer. ik zit me er al heel de dag aan te irriteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmm lekkere vingers, oww jaaa daar kun je vast heel goed mee strelen...
Regelen je het even verder in de DM, verslag later in de SC graag.,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja kan best, maar een bed/bank is toch een stuk eenvoudiger.... Blijft gehannes in de auto...
ben je bijgelezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja kan best, maar een bed/bank is toch een stuk eenvoudiger.... Blijft gehannes in de auto...
Ik heb ook gekke vingers, soort ETquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
ze zijn helemaal dik van het weer. ik zit me er al heel de dag aan te irriteren.
bedankt voor mij er aan te herinneren schat
Klopt...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij dan ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmm lekkere vingers, oww jaaa daar kun je vast heel goed mee strelen...
had je keer verteld ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:31 schreef isax het volgende:
[..]
even omdat dit schattige bekertje van plastic is. hij was eigenlijk te duur maar zo cute
Die lijkt op mijn roze. Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |