nah ik wil gewoon op een dag de 50 halen.quote:
Ja vreselijk als er een geliefde van je daar 'maar ligt'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef Gert het volgende:
Die lichamen liggen er dus nog, tussen de wrakstukken, kleding en kinderboekjes.![]()
Ja, ze zijn dood. Maar toch.. dat moet emotioneel zo zwaar zijn voor de nabestaanden.
Maar goed, goedenavond.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef isax het volgende:
[..]
nah ik wil gewoon op een dag de 50 halen.
is een beetje zoals de tour de france. als je een etappe wint wil je ook meteen het gele shirt.
Moet je 's ochtend een keer komen, uurtje of 7, dan is er geen kipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef isax het volgende:
[..]
is een beetje zoals de tour de france. als je een etappe wint wil je ook meteen het gele shirt.
Aha, ik snap je doel nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:50 schreef isax het volgende:
[..]
Dat past niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieslieslies, je moet je strandwatertje nu vast in de vriezer leggen, heb je morgen een hele tijd koud water.
ben geen sporter dus vandaar.quote:
Pffff. En je hebt het al zo zwaar. Dan moet je alle zeilen bijzetten om daar rationeel over te kunnen denken ("ze zijn dood"). Ik stelde het me even voor, dat daar iemand 'van mij' lag en werd er acuut verdrietig en ontdaan van. En dat is dan nog alleen van het je even vóórstellen. Godver zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vreselijk als er een geliefde van je daar 'maar ligt'
Ach gos, maar ik denk niet dat het een goed doel is voor hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ben geen sporter dus vandaar.
bij die school sport dag kwam ik altijd als laatste over de streep
Ik zou die bronnen van je maar niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb anders gehoort dat jij de bagger king bent
die eerste kamer meneer zijn zoon heeft het als enigste overleefd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffff. En je hebt het al zo zwaar. Dan moet je alle zeilen bijzetten om daar rationeel over te kunnen denken ("ze zijn dood"). Ik stelde het me even voor, dat daar iemand 'van mij' lag en werd er acuut verdrietig en ontdaan van. En dat is dan nog alleen van het je even vóórstellen. Godver zeg.
Vannacht 19 graden. Alle ramen en deuren open laten dus, dan is het morgen een groot deel van de dag koel in huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat past niet.
Maar hij ligt al wel in de koelkast.
Niemand heeft het overleefdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
die eerste kamer meneer zijn zoon heeft het als enigste overleefd.
kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn.
moet je in je uppie je hele gezin begraven.
Dus zijn ouders en zus(sen) / broer(s) zaten in het vliegtuig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
die eerste kamer meneer zijn zoon heeft het als enigste overleefd.
kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn.
moet je in je uppie je hele gezin begraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |