quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Innertje odder rijdt een smart geloof ik
Oh, mag ik niet meer komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Joezi het volgende:
Stil topique, dat krijg je met 3 genodigden
Wat heb je allemaal geoogst?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb mijn tuin gedaan, ik ben gestoord, maaaaaar het is bijna bijna af.....
Een beetje wel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:33 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb mijn tuin gedaan, ik ben gestoord, maaaaaar het is bijna bijna af.....
Tot hoe hoog komen die, ik heb er haast geen last van nogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo....
(gatver zit ik eindelijk te relaxen, komen er muggen)
Geen idee, hoe hoog boven n.a.p woon je...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tot hoe hoog komen die, ik heb er haast geen last van nog
Lieslieslies, je moet je strandwatertje nu vast in de vriezer leggen, heb je morgen een hele tijd koud water.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
Dat kan op zich wel leuk zijn. Maar ja.
Klopt, ik heb er bijna nooit last van van die krengen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef Joezi het volgende:
Vanwege de wind kunnen muggen niet hoog vliegen, de meeste soorten vindt u niet boven 15 meter hoogte.
ja, morgen inweidings bbq voor alle hulptroepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Maar lekker dat het bijna af is.
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja, morgen inweidings bbq voor alle hulptroepen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
shit, ik moet m'n voeten nu toch even onder het dekbed schuiven hoor, net uit m'n lauw-koude bad en de plafondventilator blaast over me heen, ... ik heb het koud
post je schrompeltjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
shit, ik moet m'n voeten nu toch even onder het dekbed schuiven hoor, net uit m'n lauw-koude bad en de plafondventilator blaast over me heen, ... ik heb het koud
Tis nu wel lekker buiten, 24 graden, maar heb het nog steeds 'warmig'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis echt, zolang het duurt natuurlijk, maar tis wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |