Sinds kortquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Sinds wanneer staat er "Alleen voor genodigden" in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je meteen waarom ik afwezig was...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Sinds wanneer staat er "Alleen voor genodigden" in de OP
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom ik afwezig was...
En ondertussen telkens maar weer DM/PM checken....
Nu je toch bijgelezen bent, vanaf welk topic veranderde de OP?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er is nog iets aangepast.. maar dat zie je waarschijnlijk niet met je kleurenblindheid,, het is roodquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu je toch bijgelezen bent, vanaf welk topic veranderde de OP?
eh.... Ik ben nog maar bij #168quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu je toch bijgelezen bent, vanaf welk topic veranderde de OP?
Hij leeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
Liesje vroeg heel vaak naar je, en choco missed u lots. Ook mootie vroeg verdacht veel of je er nog wel eens was.quote:
Moot wist iig wel dat ik nog leefde...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje vroeg heel vaak naar je, en choco missed u lots. Ook mootie vroeg verdacht veel of je er nog wel eens was.
We hadden zelfs nog een keer een poll over je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Moot wist iig wel dat ik nog leefde...
Maar doet me goed om te horen dat de dames aan me denken
Ik wist alleen dat je het druk had, niet dat het zolang zou duren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Moot wist iig wel dat ik nog leefde...
Maar doet me goed om te horen dat de dames aan me denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |