Precies niet duidelijker dan 24 uur geledenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
Mwah, het is nu wel vrij duidelijk dat het neergeschoten is.
Het is belachelijk om voor waarheid aan te nemen dat het is neergeschoten zonder officieel statementquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
Ah kijk, weer iemand die een belachelijke mening aanneemt om lekker rebels te doen.
Daar hadden we er nog niet genoeg van.
Irritant kloontje ben jij.quote:
heb je aantoonbaar bewijs¿quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
Mwah, het is nu wel vrij duidelijk dat het neergeschoten is.
Niet weten dat een van de leiders van de rebellen op Twitter er over pochte dat ze een vliegtuig neer geschoten hadden + foto's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef fuckroyksopp het volgende:
Neergestort ja. De speculatie dat het vliegtuig wellicht is neergeschoten maakt dit geen waarheid.
Iedereen die stelt van wel is een dwaas![]()
Klacht: Mensen die zich mee laten slepen door zo een mediahype en niet capabel zijn om zelf na te denken
dankjewelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef wise het volgende:
[..]
heb je aantoonbaar bewijs¿
En daarmee bedoel ik niet de woorden die een president zeggen.
Er worden elke dag vliegtuigen neergeschoten mongoolquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Niet weten dat een van de leiders van de rebellen op Twitter er over pochte dat ze een vliegtuig neer geschoten hadden + foto's.![]()
Optyfen bitte
Nee natuurlijk heb ik zelf geen bewijs, maar ik vertrouw toch wel redelijk op de uitspraken die zijn gedaan door mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan jij en ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef wise het volgende:
[..]
heb je aantoonbaar bewijs¿
En daarmee bedoel ik niet de woorden die een president zeggen.
Bron en bewijs aubquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Er worden elke dag vliegtuigen neergeschoten mongool
Want jij vertrouwd meer op een officieel statement dan op gezond verstand? Ik vind het nogal naïef als je denkt dat een vliegtuig door een ongeluk in de lucht uit elkaar knalt en in vele stukken op aarde stort. Vooral in een oorlogsgebied waar de afgelopen dagen meerdere vliegtuigen op eenzelfde manier zijn gecrasht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Het is belachelijk om voor waarheid aan te nemen dat het is neergeschoten zonder officieel statement
Ik neem woorden die een politicus zegt niet meer zo serieus eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik zelf geen bewijs, maar ik vertrouw toch wel redelijk op de uitspraken die zijn gedaan door mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan jij en ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |