Ik post hier om de relatie met mijn vader te herstellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dit.. En vooral een KUT topic![]()
![]()
smerige vieze kut TS
![]()
![]()
![]()
Volgende keer een zegel LSD danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:09 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik post hier om de relatie met mijn vader te herstellen.
quote:
Echte bananen denken hetzelfde.quote:
Dan weet je vast hoe jij bent over 30 jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Gister had ik een klacht geplaatst over mijn vader. Hier te lezen: KLB / Mijn vader wil steeds met me chillen
Iedereen vond dat ik een lul was en met mijn vader op stap moet gaan. Zoals ik in het vorige topic al had gezegd zijn we samen naar een technofeestje geweest. Mijn vader wou weer alles van dit soort feesten weten en kwam er dan ook snel achter dat veel mensen op deze feesten drugs gebruiken. Hij zei dat het hem leuk vond om die ervaring met mij mee te maken. Ik had nog een pil liggen dus op het feest hebben we allebei een halve android-pil genomen.
Na 20 minuutje knalde het pilletje er al lekker in bij mij, bij mijn vader ook. Hij zei dat hij zich nog nooit ze lekker had gevoeld en dat hij zo blij was om samen eens iets te doen en dat hij zo veel van me hield en dat hij zo veel spijt had dat hij vroeger er niet veel voor me is geweest.
Ik weet dat je van XTC erg empathisch wordt maar dit sloeg echt nergens meer op.
Ik wou gewoon lekker spacen en dansen en mijn pa maar de hele avond emotioneel doen tegen me, gatverdamme. Hij wou niet eens lekker samen spacen en dansen, ouwe lul.
Ik heb hem dan ook meteen goed duidelijk gemaakt dat dit het laatste feestje is dat we samen gaan bezoeken, en dat we maar gaan vissen in de Ardennen.
Klacht: kutvader.
Ze schijnen er wel te zijn, maar ik vind het maar riskant. Een keer gedacht een blondje getroffen te hebben met mooie lange haren. Nooit meer metal voor mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:50 schreef blek het volgende:
Ga dan ook gewoon naar een metalconcert in jullie wolvenshirts. Geen emotioneel gezeik maar gewoon bierzuipen en headbangen tot je kop eraf rolt
En na afloop samen naar de hoeren want vrouwen kom je daar niet tegen.
hehehquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze schijnen er wel te zijn, maar ik vind het maar riskant. Een keer gedacht een blondje getroffen te hebben met mooie lange haren. Nooit meer metal voor mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |